Jeg er interesseret i de Mozart-plader med Karl Böhm som dirigent, der er i den første video (en boks m. symfoni 38-41 samt to andre enkelt-LP’er).
Samt de 3 med Horowitz i video 2.
NikonSP skrev:pqrannes skrev:NikonSP skrev:Hej Peter
Er der nogen plader med kirkeorgel?
Vh/
Harvey
Der er flere orgel-ting, også nogle med kirkeorgel på filmene. Jeg kan godt tage pladerne med.
PQR
Det må du gerne.
Vh/
Captain Phoenix skrev:Jeg er interesseret i de Mozart-plader med Karl Böhm som dirigent, der er i den første video (en boks m. symfoni 38-41 samt to andre enkelt-LP’er).
pqrannes skrev:The Canadian skrev:Jeg er interesser i hvad du evt har med Itzhak Perlman fra hans unge år.
Jake
Jeg har umiddelbart disse to:
PQR
pqrannes skrev:Captain Phoenix skrev:Jeg er interesseret i de Mozart-plader med Karl Böhm som dirigent, der er i den første video (en boks m. symfoni 38-41 samt to andre enkelt-LP’er).
Hej Claus,
Mozart/Böhm-pladerne er taget fra til dig og kommer med.
PQR
his067 skrev:Bare sådan en prøve-raket, da jeg ikke kan se nogen på dine videoer: hvis du har noget med Claudio Abbado er jeg interesseret/køber
Captain Phoenix skrev:pqrannes skrev:Captain Phoenix skrev:Jeg er interesseret i de Mozart-plader med Karl Böhm som dirigent, der er i den første video (en boks m. symfoni 38-41 samt to andre enkelt-LP’er).
Hej Claus,
Mozart/Böhm-pladerne er taget fra til dig og kommer med.
PQR
Tak, Peter.
Og hvis Horowitz kan gøre Böhm rejse-selskab vil det være fremragende![]()
- Claus
pqrannes skrev:his067 skrev:Bare sådan en prøve-raket, da jeg ikke kan se nogen på dine videoer: hvis du har noget med Claudio Abbado er jeg interesseret/køber
Der er desværre ingen med Claudio Abbado.
PQR
pqrannes skrev:pqrannes skrev:his067 skrev:Bare sådan en prøve-raket, da jeg ikke kan se nogen på dine videoer: hvis du har noget med Claudio Abbado er jeg interesseret/køber
Der er desværre ingen med Claudio Abbado.
PQR
Hov, jo.
PQR
Tilbage til Vintagehifi træf 2025
Brugere der læser dette forum: bjerager og 1 gæst