Træf 2025 fantastisk arrangement

Træf 2025 fantastisk arrangement

Indlægaf 300bxls » man 28. apr 2025 12:59

Det var noget af en oplevelse som nyt medlem at opleve et vintagehifi træf, spændende at se og ikke mindst høre hifi jeg kun har set på billeder, mht. til Philips demonstrationen var jeg nær faldet på gulvet, en radio og grammofon jeg ville have kigget hånligt på som konfirmand på udkig efter stereoanlæg, dybt imponerende, musikken startede super op med som jeg husker det Earl Gardner (fik desværre ikke skrevet titlen på pladen) og sluttede med Jørgen Ingmann på amfetamin det var sgu vildt.

Tak til arrangørerne, ud af fem stjerner får de syv.

Mvh. 300BXLS
300bxls

Lokalitet: Knebel

Re: Træf 2025 fantastisk arrangement

Indlægaf Elway » tirs 29. apr 2025 09:15

300bxls skrev:Det var noget af en oplevelse som nyt medlem at opleve et vintagehifi træf, spændende at se og ikke mindst høre hifi jeg kun har set på billeder, mht. til Philips demonstrationen var jeg nær faldet på gulvet, en radio og grammofon jeg ville have kigget hånligt på som konfirmand på udkig efter stereoanlæg, dybt imponerende, musikken startede super op med som jeg husker det Earl Gardner (fik desværre ikke skrevet titlen på pladen) og sluttede med Jørgen Ingmann på amfetamin det var sgu vildt.

Tak til arrangørerne, ud af fem stjerner får de syv.

Mvh. 300BXLS

Mange tak for det, Jørgen. Dejligt at du var med og godt at høre at du fik en god oplevelse!

hilsen
Morten/Elway - på vegne af Træf 2025 Styregruppen
Yesterday, I wanted tacos. Today, I had tacos. Follow your dreams...
Brugeravatar
Elway

Lokalitet: Aalborg

Indlægaf Ltt » ons 30. apr 2025 19:32

Jeg oplevede det samme som dig, 300bxls!
Det er mit første Træf: Ukompliceret T/R i cvj’s symaskine-missekat-spindende vintage køretøj!

Mellem alle artsfællerne: Så oplevede jeg en både faglighed, en ægte nysgerrighed, passion og gensidig respekt, hvilket blot viser, hvor bred vores hobby er!
De ’Philips-tingester’ kan sgu noget.
Men udover dét, så nød jeg både Yamahaforedraget og historien om den ’skøre’ pladespiller fra Fons med og alle jeres oplevelser ifm. fejlfindingen, undervejs: Men den klarede sig da ganske hæderligt igennem de svære riller - For at ville give sit publikum en rigtig god oplevelse!
Ltt

Lokalitet: Odense

Indlægaf Fredmarantz » fre 2. maj 2025 22:13

Jeg har tilladt mig at oprette en ny tråd "Musikken, som blev spillet på træffet i Alslev ved træffet 2025" tråd, da denne tråd - "Træf 2025 fantastisk arrangement", i bedste mening dog, blev "highjacked" i retning af musik/pladekøb/bestillinger. . Dette blev nok lidt for meget i forhold til det oprindelige sigte med tråden.

Jeg har flyttet alle indlæg, der decideret omhandlede musikken på træffet med efterfølgende oplysninger og bestillinger, over i viewtopic.php?f=698&p=152422#p152422

- man er selvfølgelig velkommen til at fortsætte de respektive tråde i deres rette formål og indhold.

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør

Lokalitet: Herning

Tilbage til Vintagehifi træf 2025