Igen en stor oplevelse

Igen en stor oplevelse

Indlægaf Stottrup » søn 27. apr 2025 00:40

Tak for en rigtig dejlig dag i selskab med en masse venlige og ekstremt vidende mennesker (og ikke blot - som mine børn ynder at udtrykke det - en flok halvgamle nørder...). Styregruppen fortjener stor ros for et veltilrettelagt og struktureret arrangement - en kæmpeindsats. Og selvfølgelig tak til dem, der havde medbragt grej og som med stor indsigt og engagement præsenterede dette. Tre temmelig forskellige setup med hver sin charme. Og ind fra højre (det var nu vist venstre) PQR med sine 2x5 watt - det var sgu fedt! Med mig hjem til Århus har jeg (foruden en pladespiller og nogle lp'er...) endnu et godt indtryk af, hvilke nærmest ufattelige mængder af ressourcer (såvel viden som grej) dette forum råder over.
Og det vigtigste: At møde dem, man kender i forvejen, og få sat (endnu flere) ansigter på brugernavne.
Tak.

Vh Karl
Stottrup
Pioneer - især fra 70'erne...
Brugeravatar
Stottrup

Geografisk sted: Østjylland
Lokalitet: Åbyhøj

Re: Igen en stor oplevelse

Indlægaf NikonSP » søn 27. apr 2025 10:29

Hej alle

Også stor tak herfra.

Atter engang foregik træffet i rigtig god stemning og dejligt at snakke med alle dem man kendte OG alle dem man så kom til at kende - så fedt.

Og tak for fine og engagerede demoer af interessante og lidt ukendte apparater, det var spændende.

Og til sidst men også vigtigt, tak til arrangements komiteen, - SÅ godt lavet :OLO: :OLO: :OLO:

Mange hilsner og tak til alle
NikonSP/Harvey
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .
Brugeravatar
NikonSP

Geografisk sted: Jylland
Lokalitet: Herning

Indlægaf isle » søn 27. apr 2025 11:39

Tak for et super arrangement.

Det var første gang jeg deltog og blev lynhurtig dus med, en masse ligesindede :OLO:
Jeg vil sige at Yamaha krøb ind under huden, det lød fantastisk og er virkelig kram, samt et cool design. Det må
jeg holde øje med.
Det ældre Accuphase er jo bare klasse, hvor jeg har haft en del selv.

Tak for mange gode og lærerige samtaler/isle
isle

Lokalitet: Langeland

Indlægaf pqrannes » søn 27. apr 2025 14:38

Ja, tusind tak for super godt og velarrangeret vintagehifitræf. Dejligt at se gamle og nye ansigter.

Skønt at der også var lydhørhed for mit (altid) skæve bidrag.

PQR
Bofa/B&O
Siemens/Klangfilm
Mono (og stereo)
Med mere.
Brugeravatar
pqrannes

Geografisk sted: 9240 Nibe
Lokalitet: Nibe

Indlægaf Legore » søn 27. apr 2025 19:29

Mange tak fra mig for et igen særdeles vellykket arrangement.
Interessante og spændende indlæg.
Dejligt at se og tale med alle de andre "nørder".
Men allermest en stor tak til arrangørerne for deres store arbejde.

Mvh Legore
Brugeravatar
Legore

Geografisk sted: Kolding
Lokalitet: Kolding

Indlægaf Tonni » søn 27. apr 2025 20:37

Igen sidder jeg, mættet af indtryk, og fordøjer indtrykkene fra et rigtig dejligt træf!

Med en stor taknemmelighed, over jer alle, der var med!
I var alle med til at gøre træffet, endnu en uforglemmelig oplevelse!

Tusind tak! :OLO:
Bare det GLØDER!!!
Brugeravatar
Tonni

Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Lokalitet: Dalbyover

Indlægaf Fredmarantz » søn 27. apr 2025 22:16

Jeg takker også for et fuldstændig sublimt gennemført arrangement/træf. Tak til styregruppen. I var sgu dygtige til det. God kommunikation - god struktur - gode stemningsskabere - desuden gode til at lave det "usynlige" arbejde undervejs med afrydningen - opvask - opfyldning- servering. Måske havde i uddelegeret det, men det så ud til, at i selv stod for meget af det. Jeg kan anbefale yderligere uddelegering, så i også selv får mere ud af træffet. Jeg melder mig gerne. :p
Jeg har svært ved at forestille mig, at sådan et arrangement kan gøres bedre. :thumbsup:

Jeg glædes over disse træf hver gang. Godt vi har dem - så vi netop kan få sat ansigter og navne på personerne bag profilerne - få nye bekendtskaber- holde liv i de gamle - og så, helt uden at skulle forsvare sig, at kunne gå rundt og "sparke dæk" på kendt og ukendt udstyr. Lækkert.

Jeg er helt oppe at køre over, at du, "Highfive"/Bjørn , gider tage til vore træf fra hinsidan og så oven i købet fremstå så energisk - venlig, vidende og engageret som tilfældet er. Jeg ved snart ikke, hvilken emoji, jeg kan vælge til min begejstring for det, men så er der da altid disse :thumbsup: :cool1:

Vi ses til næste træf!

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør

Lokalitet: Herning

Indlægaf Elway » tirs 29. apr 2025 09:16

Mange tak for tilkendegivelserne - skønt at få disse tilbagemeldinger!

Styregruppen laver en "beretning" omkring træffets afvikling inden længe. Vi skal lige sunde os lidt først :lol:
Yesterday, I wanted tacos. Today, I had tacos. Follow your dreams...
Brugeravatar
Elway

Lokalitet: Aalborg

Indlægaf Elway » fre 2. maj 2025 09:23

Igen - mange tak responsen - det varmer!

Som lovet - en opsummering på træffet fra styregruppen viewtopic.php?f=698&t=17555
Yesterday, I wanted tacos. Today, I had tacos. Follow your dreams...
Brugeravatar
Elway

Lokalitet: Aalborg

Tilbage til Vintagehifi træf 2025