Musik i haven

Fundamentet for vores passion
Besvar
Brugeravatar
KenRas
Lokalitet: Søstrup
Geografisk sted: Nær Holbæk

Musik i haven

Indlæg af KenRas »

Jeg har mange gange mindes da, Helmer og Gottschalck tror jeg det var, spillede musik sent om aftenen i parken da vi havde træf på Hald i 2020. Jeg husker det som en ret fed oplevelse og har flere gange truet fruen med at prøve det herhjemme.

Så i dag skulle det være :cool1:

Anlægget der blev slæbt ud bestod af en Marantz 1150D forstærker og et sæt Marantz Imperial 7-G højttalere. Dertil blev tilsluttet en bluetooth modtager og musikken blev leveret af YouTube og YouSeePlay fra min iPad. Så ikke noget af det gode grej fra musikstuen. Kunne det leve op til hvad jeg kunne huske fra Hald?

Naboerne blev advaret via SMS, og med en håndfuld :thumbsup: fra dem retur, blev der skruet op.

Jeg blev pålagt fra fruen ikke at spille larmende metal, men mindre kunne også gøre det. Og som jeg huskede fra Hald så kan det altså noget at spille udendørs uden vægge og loft og de reflektioner det medfører. Det blev til 3 hyggelige timer med besøg af naboen, øl og aperol spritz og masser af musik.

IMG_2495.jpeg

Hvad skal jeg sige? Prøv det :p
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Mvh Kenneth

Sansui and Marantz - The very best, from the East and the West...
Brugeravatar
Tophøj
Branchemedlem
Lokalitet: 3230

Re: Musik i haven

Indlæg af Tophøj »

Det fungerer bare max!
Jeg gjorde det for et par år siden. Jeg satte et sæt 500 liters baglader op til at spille ud mod marken, sammen med min Mark Dane MB 500. Selv om naboen havde givet et go, gik der alligevel ikke så lang tid før, de spurgte om jeg ikke kunne dæmpe mig lidt... Men det lød sgu godt.
Technics SL1000, Sme 10, Luxman Lmc-5/Micro Benz Ruby gold open air. SL 1200 MK2 GLD, Ortofon MC30 super . Technics SL-P999/SL-P777. Harman kardon Citation 16, Yamaha CX800, Yamaha PC5002M, ATC Scm100, Technics SV-DA10. Alpage AL300. Technics RS 1700
Besvar