Det er nu ikke helt rigtigt. Beware the ides of march findes ikke på den Engelske original af Valentyne suite, men de amerikanske udgivelser er en slem blanding af numre fra forskellige engelske albums, men med de Engelske albums titler og covers.Egentlig er Beware the Ides of March en del af Colosseums anden LP, Valentyne Suite
Musikken til træffet
- Cinemad
- Lokalitet: Hvalsø
- Geografisk sted: Midtsjælland
Musikken til træffet
Learning by doing wrong.
- his067
- Redaktør
- Lokalitet: Aberdeen, Skotland
- Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Musikken til træffet
Du har s'gu ret. Og jeg som havde den originale engelske presning som min bror havde med fra England, dengang (den er nu hos min Ex).Cinemad skrev:Det er nu ikke helt rigtigt. Beware the ides of march findes ikke på den Engelske original af Valentyne suite, men de amerikanske udgivelser er en slem blanding af numre fra forskellige engelske albums, men med de Engelske albums titler og covers.Egentlig er Beware the Ides of March en del af Colosseums anden LP, Valentyne SuiteSå det er nemt at blive forvirret.
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon Kontrapunkt B, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
- Gottschalck
- Lokalitet: Ballerup
- Geografisk sted: Ballerup
Musikken til træffet
Nummeret med Kashmir hedder " little and the vast" og er fra en jubilæums cd som DSB udgav i andledning af deres 150 års jubilæum i 1997. Pladen hedder: gå ikke over sporet og der er en til salg på DBA lige nu. Dejlig og stemningsfuld cd med flere fede bands.
Jesper
Jesper
Dan63 skrev:Hej.
Jeg må blankt indrømme at jeg ikke fik fat i hvem, der stod for anlæg og musik ved udendørsseancen. Jeg tror nok det var en af "Claus'erne", dem er der jo nogle stykker af herinde.:)
Der blev spillet noget hvist nok Kashmir, det kunne jeg godt tænke mig at få fat i, så lidt pladeinfo er kærkommen.:)
Mvh Dan
-
Dan63
- Lokalitet: Brøndby Strand
Musikken til træffet
Hej Jesper.
Tak for info!
Spillet sådan ude i det fri gjorde dette nummer stort indtryk på mig!
Mvh. Dan
Tak for info!
Spillet sådan ude i det fri gjorde dette nummer stort indtryk på mig!
Mvh. Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
- snod
- Lokalitet: Kolding
Musikken til træffet
Det var vist Helmer.Dan63 skrev: hvem, der stod for anlæg og musik ved udendørsseancen.
- pqrannes
- Lokalitet: Nibe
- Geografisk sted: 9240 Nibe
Musikken til træffet
Øj, hvor var det godt med Gitte Hænning på træffet i 2015.pqrannes skrev: 16 mar 2015, 21:51 Her er plads til at fortælle, hvad det var for noget musik, der blev spillet til træffet.
I fald nogen skulle ha' glemt det, spillede jeg denne cd ved flere lejligheder (som f.eks. hver time fredag aften):
[Gitte Hænning: Jazz]
...
PQR
Jeg fandt i dag denne CD med GH for 5 kr. i en genbrug.
Det er en 2005 CD-udgave af GHs Jazz-album "Gitte* & The Band* – My Kind Of World", som siden træffet har været på min (vinyl-)ønskeliste.
Nu forstår jeg godt, hvorfor I alle sammen var så vilde med die Gitte på træffet.
PQR
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Thorens/L'Audiophile/Bofa/Goodmans
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.