Højtaleren du aldrig sælger

Rosinen i pølseenden
Brugeravatar
2-mas
Lokalitet: Aalborg
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af 2-mas »

bc56c593-66ad-43de-a3e0-6f6c0e02462b.jpg
En lille pudsig historie. For ca. 16år siden solgt jeg et sæt højttalere til en Dan. Da han er blind og samtidig en rigtig flink fyr fik han højttalerne leveret i det Storkøbenhavnske. Han var vist pænt tilfreds med den lyd de kan frembringe. Så kom "Dan63" på forum her, og højttalerne var mig bekendt med på jeres 2025 træf, som nogen sikkert husker.

Jeg har altid synes netop dette ene sæt ht er/var noget specielt, men Dan ville ikke af med dem. Så kom tiden og Dan var så fin at kontakte mig, så nu står mine gamle ht heldigvis her igen.....og musikken stornydes ;)
50 år gamle and nothing going wrong :lol:

Tak Dan !
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Dan63
Lokalitet: Brøndby Strand

Indlæg af Dan63 »

Hej Thomas og andre.

Selv tak!
Der skulle mange overvejelser til før jeg kontaktede Thomas, som jo tidligere havde bedt mig om at kontakte ham, hvis jeg ville af med IMF'erne.
Nu er jeg kommet frem til at det er tid til at skille sig af med dem trods at de har givet mig mange fede lytteoplevelser.
Nu har jeg et sæt, som jeg kan håndtere alene og derudover bliver jeg nød til i ikke alt for fjern fremtid, at flytte til noget mindre.

Men godt de kunne komme tilbage til Aalborg og gøre glæde der!

De bedste hilsner Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Brugeravatar
kbekke
Lokalitet: Vejle

Indlæg af kbekke »

2-mas skrev: 15 jul 2026, 19:37 bc56c593-66ad-43de-a3e0-6f6c0e02462b.jpg

En lille pudsig historie. For ca. 16år siden solgt jeg et sæt højttalere til en Dan. Da han er blind og samtidig en rigtig flink fyr fik han højttalerne leveret i det Storkøbenhavnske. Han var vist pænt tilfreds med den lyd de kan frembringe. Så kom "Dan63" på forum her, og højttalerne var mig bekendt med på jeres 2025 træf, som nogen sikkert husker.

Jeg har altid synes netop dette ene sæt ht er/var noget specielt, men Dan ville ikke af med dem. Så kom tiden og Dan var så fin at kontakte mig, så nu står mine gamle ht heldigvis her igen.....og musikken stornydes ;)
50 år gamle and nothing going wrong :lol:

Tak Dan !
Det må vel så være højtaleren, du aldrig sælger…

..igen ;)

Jeg forstår det nu godt. De er virkeligt fede :cool1:
Ornithology
Brugeravatar
2-mas
Lokalitet: Aalborg
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af 2-mas »

Tak Dan ;)

Og JOW det er højttalerne som bliver (igen).
DENGANG i min spæde naivitet var der forhåbninger om bedre lyd, men det skete aldrig, så noget må de IMF RSPM da kunne. Siden de kom ind i hytten for en god uges tid siden, har jeg nu heller ikke været i tvivl :p
Besvar