santashooter skrev:Jeg tror du svarede på Rokys spørgsmål, selvom der er en gennemgående antagelse at han vil fra København og ikke fra viborg?
Roky skrev:pqrannes:
Tak for svar både det ene og det andet. Bor i Århus, så kunne da være fedt hvis man kunne køre med en anden.
My bad, jeg ikke har gjort notits af de andre tråde under vintage-træf afdelingen.
Nnielsen skrev:Jeg rydder kalenderen den weekend, intet kan konkurrere med sådan et vintagetræf!
Vil gerne deltage i middagen, men kører hjem om aftenen/natten.
Hvis nogen vil med fra Aarhus og retur, så skriv lige til mig.
v.h.
Niels
bqvick skrev:Jeg kommer 1 dag , men må desværre tage afsted inden aftensmaden !![]()
Jeg kører fra Århus ved 10 -11 og har plads til medpassager !!
Send venligst Pb .
Mvh, Bqvick !
Captain Phoenix skrev:Jeg har hidtil kviet mig ved at investere flere tusinde kr. i en pladevaskemaskine, men kunne godt tænke mig at (af)prøve én for at finde ud af om det skal opprioriteres.![]()
Måske er der nogen som kan tage sådan en med på træffet, så vi andre kan se/høre hvilke mirakler, den måske kan udrette på en medbragt LP. (Hvis der er dyre forbrugsstoffer kan man bare betale disse).
r-l-b skrev:http://www.multikoeb.dk/vaad-toer-stoevsuger-380/nilfisk-alto-buddy-15-vaad-toer-stoevsuger-p5042?from=kelkoo
+ en gammel Lenco
Captain Phoenix skrev:Jeg har hidtil kviet mig ved at investere flere tusinde kr. i en pladevaskemaskine, men kunne godt tænke mig at (af)prøve én for at finde ud af om det skal opprioriteres.![]()
Måske er der nogen som kan tage sådan en med på træffet, så vi andre kan se/høre hvilke mirakler, den måske kan udrette på en medbragt LP. (Hvis der er dyre forbrugsstoffer kan man bare betale disse).
pqrannes skrev:Jeg har via Viborg Musik- og Hifi-klub adgang til en VPI pladevasker, som jeg gerne bærer over vejen.
Jeg skal dog lige have købt noget mere isopropylalkohol og blandet noget mere mikstur, før jeg er klar. Men så er jeg også klar.
PQR
Tilbage til Vintagehifi træf 2012
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster