j3n2 skrev:PQR -kan jeg blive nedgraderet fra en 110 til 100, for jeg kan vidst ikke blive så længe alligevel...
mvh Jens
Det er noteret.
PQR
j3n2 skrev:PQR -kan jeg blive nedgraderet fra en 110 til 100, for jeg kan vidst ikke blive så længe alligevel...
mvh Jens
Helmer skrev:Undertegnede kan medbringe et Naim/Ar18 big box lounge-setup til aftenhyggen i pejsestuen - er der nogle der kan byde ind med noget vinylafspille ?
Planlægger ligeledes et udendørs aften setup hvis vejret og pqrannes er inforstået.
Idèn er at gi en uforfalsket musik oplevelse hvor rummet møbler etc er sat ud af spil!
Ligeledes en øget skærpet opmærksomhed på grund af mørket - lyder det ikke spændende !
Altså varmt tøj og en på opleveren.
Helmer
mickr skrev:Hehe jeg er sq blevet så fascineret af den her vintageverden, at jeg har fået lyst til droppe forbi jeres træf. Jeg er imidlertid lidt tidsmæssigt udfordret på lørdag, da jeg deltager i et seminar i Skanderborg der slutter omkring 13:30. herefter skal jeg så omkring Viborg for at hente min søn, der besøger sin fætter der. Jeg kører jo således lige forbi, men kan nok kun nå et par timer i jeres selskab. Kan jeg ikke bare forsigtigt tilmelde mig på måske-basis - og er det ok at slæbe en nysgerrig 12-årig med? Der bliver ikke tid til spisning eller noget.
Louis skrev:mickr skrev:Hehe jeg er sq blevet så fascineret af den her vintageverden, at jeg har fået lyst til droppe forbi jeres træf. Jeg er imidlertid lidt tidsmæssigt udfordret på lørdag, da jeg deltager i et seminar i Skanderborg der slutter omkring 13:30. herefter skal jeg så omkring Viborg for at hente min søn, der besøger sin fætter der. Jeg kører jo således lige forbi, men kan nok kun nå et par timer i jeres selskab. Kan jeg ikke bare forsigtigt tilmelde mig på måske-basis - og er det ok at slæbe en nysgerrig 12-årig med? Der bliver ikke tid til spisning eller noget.
Du er blevet bidt af en farlig, men skøn hobby:-)
pqrannes skrev:vinyl skrev:Det ser ud til at blive et hyggeligt træf, jeg køber bare hele pakken.
Hvis der mulighed for afspilning af et Decca Mastertape (halvspor stereo/ 38 cm/sek) på en vintage spolemaskine så skal I bare høre løjer.
Er der kage nok - ellers kan jeg godt lide at få dej mellem fingrene!!.
Hilsen
Børge
Der bliver lige plads til dig også.
Jeg kan ikke overskue, om der mon er kage nok. Ellers hører du nærmere.
PQR
mickr skrev:Hehe jeg er sq blevet så fascineret af den her vintageverden, at jeg har fået lyst til droppe forbi jeres træf. Jeg er imidlertid lidt tidsmæssigt udfordret på lørdag, da jeg deltager i et seminar i Skanderborg der slutter omkring 13:30. herefter skal jeg så omkring Viborg for at hente min søn, der besøger sin fætter der. Jeg kører jo således lige forbi, men kan nok kun nå et par timer i jeres selskab. Kan jeg ikke bare forsigtigt tilmelde mig på måske-basis - og er det ok at slæbe en nysgerrig 12-årig med? Der bliver ikke tid til spisning eller noget.
bluetiger skrev:Jeg må desværre lade min spolemaskine blive hjemme, har for meget bøvl
med ryg og nakke til at jeg tør slæbe den ned af trappen.
Hvis jeg taber den vil jeg aldrig tilgive mig selv![]()
Øller skal jeg nok få med, de kan deles i flere poser
Strandvaskeren skrev:bluetiger skrev:Jeg må desværre lade min spolemaskine blive hjemme, har for meget bøvl
med ryg og nakke til at jeg tør slæbe den ned af trappen.
Hvis jeg taber den vil jeg aldrig tilgive mig selv![]()
Øller skal jeg nok få med, de kan deles i flere poser
Hvis du taber øllerne til ølsmagningen vil vi aldrig tilgive dig!
pqrannes skrev:mickr skrev:Hehe jeg er sq blevet så fascineret af den her vintageverden, at jeg har fået lyst til droppe forbi jeres træf. Jeg er imidlertid lidt tidsmæssigt udfordret på lørdag, da jeg deltager i et seminar i Skanderborg der slutter omkring 13:30. herefter skal jeg så omkring Viborg for at hente min søn, der besøger sin fætter der. Jeg kører jo således lige forbi, men kan nok kun nå et par timer i jeres selskab. Kan jeg ikke bare forsigtigt tilmelde mig på måske-basis - og er det ok at slæbe en nysgerrig 12-årig med? Der bliver ikke tid til spisning eller noget.
Måske-basis er fint. Kommer du, så husk at finde kassemesteren (undertegnede) og slippe det beskedne deltagergebyr; sønnike slipper gratis ind.
PQR
Tilbage til Vintagehifi træf 2012
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst