Må også sige: fint træf med mange interessante mennesker og meninger. Største oplevelse for mig var haveanlægget, som spillede utroligt åbent og, hvor især stemmer gjorde sig godt.
PioneerJonas anlægget kæmpede desværre med resonanser og andet rumhalløj - det fortjente bedre for det var virkeligt lækkert gear.
Rubens anlæg har i mange retninger den rigtige grundsubstans - måske lidt recaps kunne løfte toppen, som var en anelse dæmpet - ellers spændende.
Leak/Radford anlægget - virkelig lækkert og noget der ikke ses så tit. Spillede bestemt godt og styr på bunden Dejligt forøvrigt med lidt brummen fra trafoerne - minder mig lige om at det er aldrende grej der spilles på - nice
Søren og mit grej kæmpede lidt med for få watt og resonanser, men klarede sig - synes jeg selv, ganske godt især i forhold til prisen.
Peters stereo er på mange måder interessant og tvinger lytteren til at tage stilling til musikken. Her er ikke noget slask og slør -Spændende og endnu bedre end sidste gang jeg hørte det.
Jeg fik desværre ikke hørt så meget i legerummet, men gad godt have hørt det store Mission anlæg på nogen tophøjtalere.
Den flotteTandberg turntablciever stod fin og spillede med det farvede låg. Fik ikke rigtig noget indtryk af lyden, men meget flot arbejde med få det i så flot stand
Min stemme gik forøvrigt også til RFT kassetten som spillede - i mine øjne ret godt
Så var der ting jeg missede bla. det lille pejseanlæg og andet sorry.. men tror der gik lidt whiskey og pils i den for mig.
De kager jeg havde med, nåede jeg ikke engang selv at smage hrmfff!
Hilsen Jesper