mcs_5 skrev:
Venlig hilsen
Mikkel C. Simonsen
Åh, ja!
Spillede den i går på mine OB. Ej, ej, hvor godt. Fortryder lidt, at jeg ikke viste OB'ene frem til træffet. Men det kan jo altid komme.
PQR
mcs_5 skrev:
Venlig hilsen
Mikkel C. Simonsen
sommer skrev:
Skøn Lp - på Rogers naturligvis ( og nu skal jeg nok snart stoppe min Rogers spam af samtlige trådeMen giv mig lige en dag eller to mere til at falde ned )
r-l-b skrev:hvorfor er det at engelsk sang med svensk accent lyder så dejligt når engelsk sunget med dansk accent er så tåkrummende vederstyggelig at lytte til
pqrannes skrev:mcs_5 skrev:
Venlig hilsen
Mikkel C. Simonsen
Åh, ja!
Spillede den i går på mine OB. Ej, ej, hvor godt.
Fortryder lidt, at jeg ikke viste OB'ene frem til træffet. Men det kan jo altid komme.
Captain Phoenix skrev:Faldt over denne DLP(2 x 200 gr vinyl i monster-heavey karton cover!) hos en lille pladepusher i Jærgersborggade, 2200 KBH N. I baglokalet var tre youngsters ved at sætte gamle arcade- og pinball-spillemaskiner i stand (vel også en slags vintage...).
Nå - for en hund kunne det vel ikke gå helt galt - og det gjorde det heller ikke.
Lækker engelsk guitar pop-rock, med en hilsen bagud til tidlig Pink Floyd hist og pist (og sikkert mange andre).
Det er fremragende - og ligeså lydkvaliteten.
his067 skrev:Captain Phoenix skrev:Lækker engelsk guitar pop-rock, med en hilsen bagud til tidlig Pink Floyd hist og pist (og sikkert mange andre).
SKOTSK!!!
Boptilyoudrop skrev:
r-l-b skrev:Boptilyoudrop skrev:
Jeg så Petrucciani live i Montmatre da det lå i Nørregade - en gang i 1982-84 - det var fedt
Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster