X-ray skrev: Det var bestemt en hyggelig aften, med musik og setup i højsædet - og lidt til halsen![]()
Ja man kan gå glip af meget godt gilde ved ikke at være inviteret!

Hvor er den blevet flot; den arm passer bare vildt godt til drevet.
Mvh Klaus
X-ray skrev: Det var bestemt en hyggelig aften, med musik og setup i højsædet - og lidt til halsen![]()
X-ray skrev:his067 Det er spændende det du er igang med.... også selvom det er ovre i den noget pebrede ende - dér hvor jeg slet ikke syntes det er så sjovt længereMine ting må groft sagt helst ikke koste noget.... og anskaffes gerne som bund-defekte. Eller bytter mig frem! At jeg så ligger rigtig mange timer i det efterfølgende.... dér ligger fornøjelsen så for mig! Mit totale setup ligger - hvis vi ikke regner pickup med - i prislejet 2 af de lange
.
X-ray skrev:Jeg har set Thomas Schick's arm - og den er vildt fed.... og kan godt forstå, at du glæder dig til at få sådan én. Hvad koster sådan en arm egentligDet bliver spændende, at se din pladespiller færdig
![]()
X-ray skrev:Nu har jeg jo været lidt med på "bølgen" et stykke tid.... og er derfor stødt på ham Stefano... flere gange! Der er nok ingen tvivl om, at det han skriver er rigtigt....selvom han nok skriver lidt rigeligt! Men jeg syntes, at han skriver i en meget kedelig tone - som om at han er under angreb hele tiden.... betragter sig selv lidt som en Gud - kalder man det selvforherligelse - og det gider jeg bare ikke....![]()
eggers skrev:Schick armen koster fra €850 – €45 ekstra for et tungt kontralod. Der er vist også et par forskellige muligheder for kabling og finish. Priserne fik jeg for et halvt års tid siden.
X-ray skrev:Tror jeg skal ud at have en rød pølse idag![]()
Hilsen X-ray.
Boptilyoudrop skrev:Hvordan med den der lyd under lift issue, har det ændret noget på det?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster