Først lidt historie - det er altid hyggeligt.
Min interesse for hifi og musik startede tilbage i 2005, hvor min interesse for den gamle musik - Zeppelin, Hendrix, Zappa, King Crimson osv. så småt begyndte at spire. Så skulle man jo have noget ordenligt at spille på, og jeg startede fra bunden af - da jeg ikke havde andet end en smart JVC combi ting, med plad til 3 cd'er og 2 bånd

Det gik rimelig hurtigt op for mig at gammelt udstyr var langt billigere end nyt, og da jeg ikke havde nogen penge, kunne der "kun" blive til en Musical Fidelity A1 for 1000 kr (Det er mange penge når man er 15

5 år efter det hele startede, er der løbet meget vand under broen, og sådan ser det ud i dag, og spiller med stor glæde og vellyd.
Jeg beklager kvaliteten af billederne, men mit kamera er i stykker, så det er mobil billeder.
Her er først et lille billede fra min lænestol.

Jeg bruger mine to diy pladespillere herhjemme. Thorens TD-124 mk-II, Med Lustre GS-1 og DL-103 og Cinemag step-up. Og min Lenco L75, med Formula IV, og en ukendt Stanton pick-up, den sad på da jeg fik armen, og der spillede den godt.

Resten af anlægget består af mine Bofa V15, som Tube Mania har fixet for mig. Fremragende lyd de har, det begriber jeg stadig ikke. Forforstærkeren er min gode gamle Nakamichi 610 Endnu, er dog på vej videre i sit liv. Ligeså med dens båndspillende makker 600'eren, der står nedenunder.

Ellers sidder jeg gerne her og nyder musikken.

Med musikken ved siden af.

Over and out, med bedste vintage hilsner.
Louis