Min far sov stille ind her til aften. Han var ikke interesseret i musik. Den eneste sang som jeg ved, han elskede var (corny, I know)
I aften giver den mig ikke kvalme :)
Fredmarantz skrev:
Det dér kan jeg godt blive lidt grebet af!!!!
Jeg var den lykkelige lydmand på et større hippiearrangement i 2011 (6. maj) i Herning, hvor Niels Skousen - PeterIngemann - Stig Møller - Tømreren - og Hans Fagt spillede i div konstellationer = Skousen/Ingemann - Stig Møller Band (Steppeulvene repetoire) - og Dream city (Young Flowers Repetoire) - og det var ligesom at blive kastet tilbage til min 12-14 års alder med alt, hvad der hører til af stærke tidlige pubertetsbetonede musikoplevelser med piger - mørkeleg - kæresterier - og masser af musik på dengang hipt udstyr (nu vintage :-))
Der er lige et link her fra koncerterne i Herning (Hvis der råbes lidt højt i baggrunden - er det sikkert mig, der går amok.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ybpAH4XY ... r_embedded
Tillykke med de fine plader (kulturelle monumenter) fra en svunden tid![]()
Vh
Freddy
Ehapa skrev:Min søde kæreste kom hjem med 3 poser vinyl fra container pladsen, den ene poser var der 80er pop
, den anden klassisk, og så i den sidste var der en 15 stk 60er jazz og lidt rock helt som nye med omslag og prismærke, der imellem en Beatles fra Vee jay jeg aldrig har set før på nettet ser det ud som om den kan være en del værd.. helt op til 900$!.
Ehapa skrev:RLB; Ja det er sku sindsygt hvad folk smider ud heroppe, tror jeg denne Genbrugs plads ligger lidt syd fra dig.
KlausM skrev:Genhør med en af de bedste (rockende) live grupper, jeg har været til koncert med:
At der så også er indhold i teksten, gør det ikke dårligere.
Mvh Klaus
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster