Ja indtil jeg får købt SPU, hvilken *billig* pickup vil så kunne gøre lykke på en SME 3012 (med tungt stål armrør)? Mao. hvilke pickuper er stive, tunge og billige (og helst MC)?
Denon DL-103 – andre bud?
his067 skrev:Eggers, tag et kig her:
http://www.vinylengine.com/cartridge_da ... rlo=&prhi=
Der kan du indføre parametre og få en (næsten) komplet liste, inklusive pris.
kbekke skrev:Stiv og tung. Ikke MC og heller ikke helt så billig i dag, men stadig til at betale hvis man kan finde en:
eggers skrev:kbekke skrev:Stiv og tung. Ikke MC og heller ikke helt så billig i dag, men stadig til at betale hvis man kan finde en:
Ahhh, er det ikke lidt af en tilsnigelse at kalde den tung og stiv? 6.3g og 14 µm/mN. Var det omvendt så kunne jeg bedre forstå det…
Strandvaskeren skrev:Da jeg så overskriften troede jeg det handlede om mig på en druktur..
X-ray skrev:Strandvaskeren skrev:Da jeg så overskriften troede jeg det handlede om mig på en druktur..
Skægt nok.... du var også den første - jeg lige kom i tanke om![]()
![]()
Hilsen X-ray.
kbekke skrev:eggers skrev:kbekke skrev:Stiv og tung. Ikke MC og heller ikke helt så billig i dag, men stadig til at betale hvis man kan finde en:
Ahhh, er det ikke lidt af en tilsnigelse at kalde den tung og stiv? 6.3g og 14 µm/mN. Var det omvendt så kunne jeg bedre forstå det…
OK, men så halvtung og mellemstiv da?![]()
Jeg ved godt, det er noget lidt andet du er på udkig efter. Det var bare ment som et quick-fix.
repete skrev:X-ray skrev:Strandvaskeren skrev:Da jeg så overskriften troede jeg det handlede om mig på en druktur..
Skægt nok.... du var også den første - jeg lige kom i tanke om![]()
![]()
Hilsen X-ray.
Den misforståelse var vist ret udbredt.....
+ 1 herfra
Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster