PVH skrev:Engang imellem har man da lov til at være lidt heldig. Igår købte jeg en Akai GX-630DB til den fornuftige pris af 500,- kr. Den er pæn og velholdt incl. 10 bånd og nab adapter, virker som den skal og spiller skidegodt, så den skal jeg nok få meget glæde af.
PVH.
Ja heldet følger osse mig lige for tiden. Jeg købte for 2 uger siden et B&O SC80 system kabinet til mit 8000 B&O anlæg. Hun sagde at hvis jeg smed 500, så fik jeg en Beomaster 8000, en Beocord 9000 samt en Beogarm CD 3500 med i prisen.
Det var en MEGET fair handel da møblet i sig selv er sjældent udbudt til salg og når de er til salg, går de for 1300-1600 kroner.
Beomasteren har jeg hugget op til dele, da den havde småfejl i display`et osv. Båndoptageren er til service hos min B&O mand sammen med min egen Beomaster 8000, og kommer hjem igen her d. 23 juli.
CD-afspilleren bliver i nærmeste fremtid byttet til en beogram CDX som passer bedre til anlægget og et sæt Beovox M150 som er lavet i stand med nye kantophæng på basenhederne, de skal bare gøres rene, så er de som nye.
Så måske kommer der et sæt Beovox M150 til salg i nærmeste fremtid, da jeg har et sæt M150.2 i forvejen