Jeg har haft et utal af setups bestående af alt muligt sjovt og dyrt- men aldrig fået "alt det sjove med".. Jeg har altid haft et eller andet med horn- faktisk lige siden jeg lyttede til en kammerats sæt Avantgard Acoustics Duo.. Jeg synes dog at eksponential tractrix- frontladet generelt var lige tough nok at lægge ud med, så....
Jeg købte Jens Martins Fe166 og jokkede som det første en skuestrækker gennem kantophænget (Jeg lagde feberramt derhjemme, så kunne da lige forsøge mig med at samle højtalere...) Da jeg alligevel var ved at skære- kom der en planet10 faseplug i..
således ser de ud (frontbaflen kan skiftes. Jeg har en frontbaffel med fe166EN, og en med en monacor spx 50 ah + en revelator diskant)

Hvordan spiller de?... Fantastisk!... De er sjove, der er masser af detaljer og dybde og tør dyb bas!
Så er der disse, som lige er kommet hjem fra autolakør ( og han kommer så lige forbi retter diverse løbere med mere...eller gør han?... lang og træls historie)

Hvordan spiller de så?... Knap så "crisp" som fe166EN i bib, og knap så dybt... Men der er godt med smæk og dynamik
Så er der disse Maze77'ere, som jeg har erhvervet mig billigt af en kollega, som han byggede i sine unge dage i 79/80... Jeg har skiftet kantophæng på dem, og leder stadig efter en pænere filtkant, end dem jeg selv har fået lavet.. Richard Allen NG8 har været monteret i bruce spawn hornene for bare lige at prøve- de er dog lige bassede nok i disse kab.

Jeg spiller på en spark 788 med en spark sc2 foran.. SC2'eren har fået ampohm tinfolie i woks som overførselskondensatorer og mullard goldpins. 788'eren har fået et sæt 2250 SILK udgangstrafoer- som kostede godt det dobbelte af hvad jeg gav for blokken i sig selv (dumt måske, men outcomet var fantastisk, synes især toppen blev mere luftig og knap så "rør-varm")... den er bestykket med brimar, mullard og EH
hulprintet og hotmelten er en midlertidig-nu-kan-jeg-altså-ikke-vente-mere løsning..