Tonni skrev:Hmm. Den arm får mig til at tænke på gardinstænger som tonearm... Nogle der har prøvet?
hehe... ja den er lidt

http://jelabsarch.blogspot.dk/2012/07/j ... ables.html
iøvrigt en fed blog....
Tonni skrev:Hmm. Den arm får mig til at tænke på gardinstænger som tonearm... Nogle der har prøvet?
Ehapa skrev:Kran Ankommet!!,
Et impuls køb på Ebay, ville godt have en Gray arm men de er sku dyre i pæn stand, så jeg røg på denne Kran ting,
den har tilhørt en Gene Pack som skulle være en DJ i Salt Lake City i de gode vinyl dage, hans navn står på headshellet,
Den bliver en del af mit Lenco project og skal spille Mono, den er lavet meget solidt , og er 15 lang ,og den lyder bedre end jeg regnede med.
DJ Poul O skrev:Inden der går for meget "gardinstang" i tråden, vender jeg lige tilbage til arm og plint (ikke for at nedgøre de sjove påfund, kom endelig med flere af dem). Der er ikke kommet kommentarer til Helius Scorpio III armen, men der er interesse for "basis" plint.
Hvor mange er interesserede i at få fremstillet sådan en?
Bare uforpligtende. Senere kan vi tage stilling materialevalg, udseende og pris.
Og meget senere, har jeg kontakt til en der arbejder med finer, indlagt træ etc, via min møbelpolstrings interesse. Men den tager vi senere. Kunne godt forstille mig der var nogle der fik ideer til alt muligt fra højtalere til ... , men efter jul.
Måske tråden skal flytte til "gør det selv"?
Max skrev:Jeg er blevet lidt nysgerrig, hvorfor tænder så mange på disse L75 ?
Jeg har da selv haft både en L55 og en L75, og det var da nogle
rumlepotter som kun havde den fordel at de kunne køre 78 rpm.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster