der er i øjeblikket 2 setups
et bestående af:
Pioneer SX-727 reciever
Pioneer PL-71 pladespiller
Revox PR99 Spolebåndoptager
Pioneer CS-99A højtalere
det andet setup, spiller nu for at jeg kan vænne mig af med de store CS-99A højtalere, da de nok ikke kan være på det kollegieværelse på Frederiksberg jeg flytter ind i d. 1. juli
det består af:
Pioneer SA-8100 Integreret forstærker
Pioneer TX-9100 Tuner
Jbl Decade L16 højtalere
Det hele spiller godt (selvom CS-99A'erne spiller en del bedre (imho) end de små JBL'er)
Revoxen blev færdig igår aftes, da jeg lånte måleudstyr af Freddy og fik dem justeret færdig - dvs. jeg havde sammen med Freddy justeret ind og udgangsmodulerne, men igår aftes blev Rec og Repro modulerne justeret og den er nu på spec, over hele frekvensområdet (jf. med service manualen) der er stadig småting der mangler at blive foretaget på den, fx. målte jeg et 2% drift på mit Wow&Flutter meter, derudover er der en smule støj jeg skal have væk også, men ellers er det kun udgifter til bånd der ligger og venter forude med den maskine!
Pladespilleren virker bare, der er intet pjat med den, og jeg skal snarligst lige have rettet op på en lille farveforskel i fineren grundet meget sollys, men det er det eneste der mangler her.
ellers virker tingene bare, og det er en fryd endelig at kunne nyde de fantastiske maskiner der bare triller lystigt derudaf!
her er billederne, nyd dem: