Der er rigtig god tilslutning til træffet: 19 "Helt sikkert" og 15 "Sandsynligvis", så mon ikke vi bliver 30-40 stykker.
Info om endelig (=bindende) tilmelding, overnatning, betaling mm. kommer senere (ca. 1. februar).
Træfprogrammet findes i den første post om træffet - viewtopic.php?f=621&t=3039)
Har du endnu ikke tilkendegivet din interesse, er du velkommen på linket her: http://doodle.com/7gzvy93hr6xgysxm. Det er også her man gerne må skrive, hvis man vil tage anlæg med til de fælles præsentationer/lytninger i Aulaen (benyt Kommentar-feltet nederst på siden for ovenstående link).
Der er allerede nogle, som har meldt sig på med anlæg/set-up - men der er stadig plads til flere:
- To OB (Open Baffel)-tilhængere (pqrannes og Xray) har meldt sig - men vi skal da have 1-2 OB-sæt mere på banen!
Gottschalck og KlausM har meldt sig på med hhv "ERA/JBL/Wharfedale/Ortofon-KS601"-combo og "Hafler/Dynaudio"-hjørne. Det lyder godt - og også her er der plads til 1-2 kombattanter mere!
mcs_5 og Fredmarantz er også på banen med hhv. lidt ældre gør-det-selv rørgrej og (selvfølgelig) blålysende Marantz'er. Om det skal indgå i en fælles Aula-præsentation er vist uklart - I er ihvertfald velkomne (sig bare til).
Og så lægges der op til "Dogme-shoot-out": Anlæg, der har kostet max. kr. 500,- (højttalere, forstærker/radio og min. én signalkilde) dyster mod hinanden. Kbekke - der startede dogme-dillen - bør føle sig moralsk forpligtet til at stille op. Og jeg har selv tænkt mig at give ham - og forhåbentlig 4-5 andre - kamp til stregen!
Det vil også være godt med et lounge-anlæg, der kan levere hyggen i biblioteket på de små timer - hvem vil?
Så altså: En opfordring til at komme på banen med hvad du synes vi andre skal lægge ører og øjne til på træffet. Ud over anlæggene til de fælles sceancer er der jo mulighed for "fri leg" i et par lokaler - demo, køb/salg, pille ved osv. - anlæg og dele til dette behøver ikke "forhåndstilmelding".
Til sidst et par foto fra stedet for træffet - taget under researchen i efteråret.
Lokaliteten set udefra:

Kig ud over Aulaen hvor de fælles lytninger finder sted.
Der bliver café-område på den repos, hvorfra billedet er taget (så kan kan følge lidt med også under kaffe/øl-pauserne):

Bjergager og Xray besigtiger ét af de to lokaler til fri leg. Loftsplader og linolium-gulve skulle give en god akustik:

Et hyggeligt hjørne i biblioteket: