Flot! - det syn - og den medfølgende lyd er lønnen i sig selv- kan jeg forestille mig!!
Er den nu helt færdig?
Vh
Freddy
MDA skrev:Nu er den kommet ind i stuen, her er lige et sen aftens billede.
MDA skrev:Tak tak, den spiller fint![]()
Den er ikke helt færdig, der lige monteres stel over højttalerterminalerne, har bare ikke det rigtige kabel, skal være sort 20AWG solid tinned copper, samt jeg venter på mit nye værktøj til at lave wire wrap![]()
Pæren i FM Tuning lyser ikke så kræftigt, jeg har de originale lamper i meterne fordi de er coated med en blå farve, måske coating er brændt mere af på den anden, siden de 2 lamper ikke lyser lige kraftigt.
Må lige lege lidt med de 2 pære fra reserve maskinen.
Til sidst skal der bygges et WC-124 kabinet til den, et original WC-124 kabinet hænger ikke på træerne
Louis skrev:Har lige læst hele tråden igennem. Vanvittig fed og flot tilgang til tingene. Med smukt resultat til følge![]()
Kommer der et billede af din flotte pladespiller op på et tidspunkt?
zaragon skrev:Hej Mads - flot gået!![]()
Du mangler kabinet... WC-124
Her er et link, der måske vil friste dig, selv om prisen er lidt høj....
http://www.ebay.de/itm/Marantz-Woodcase ... 520wt_1166
Held og lykke med dit projekt!![]()
bedste hilsener,
-z-
P. M. Hedegaard skrev:Har du fået "post", Mads?
zaragon skrev:Hej Mads - flot gået!![]()
Du mangler kabinet... WC-124
Her er et link, der måske vil friste dig, selv om prisen er lidt høj....
http://www.ebay.de/itm/Marantz-Woodcase ... 520wt_1166
Held og lykke med dit projekt!![]()
bedste hilsener,
-z-MDA skrev:Tak tak, den spiller fint![]()
Den er ikke helt færdig, der lige monteres stel over højttalerterminalerne, har bare ikke det rigtige kabel, skal være sort 20AWG solid tinned copper, samt jeg venter på mit nye værktøj til at lave wire wrap![]()
Pæren i FM Tuning lyser ikke så kræftigt, jeg har de originale lamper i meterne fordi de er coated med en blå farve, måske coating er brændt mere af på den anden, siden de 2 lamper ikke lyser lige kraftigt.
Må lige lege lidt med de 2 pære fra reserve maskinen.
Til sidst skal der bygges et WC-124 kabinet til den, et original WC-124 kabinet hænger ikke på træerne
Fredmarantz skrev:Vær gerne opmærksom på, at der kunne fås to forskellige kabinetter til fx 2385 - én som et helt kabinet, som vi ca. kender dem (dog med to åbninger i toppen til ventilation) - og ét, bestående af tre dele, med 6 ventilationshuller i toppen + ét på hver side, men uden bund. Et såkaldt "knock down" kabinet - begge to synes jeg er flotte - men måske har jeg en lille favour for det "hele kabinet".
Vh
Freddy
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster