[quote="Fredmarantz"]
btw: lækkert trin, , du har fundet

Gottschalck skrev:Har anskaffet mig lidt (mere!)gammelt Dynacogrej og blandt andet - desværre kun een - Dynaco MK IV og fandt denne tråd og hvorfor ikke bygge videre på den i stedet for at lave en ny?
Jeg har et spørgsmål omkring rensning/polering af overfladen/chassiset da, der er svag rustdannelse på kromlegeringen. Nogen der har erfaringer med hensyn til blanke overflader/polering af krom?
Jeg har læst gennem diverse fora at man kan bruge autosol eller sølvpapir vædet i cola til at fjerne rust, men hvad siger i til det?
PS. og trådsstarters trin ser vel nok fine ud. Spiller de endnu?
Venligst
jcr1972 skrev:Både og faktisk. Jeg fandt det hele på tubes4hifi.com, og fik af dem at vide, at hvis jeg bestilte printene til mk3 forstærkerne, så ville de passe lige ned i mk4'eren hvis jeg borede nye huller til skruer (i printene). Det viste sig at disse printkort overhovedet slet ikke passede ned i de smalle mk4 trin, så jeg måtte finde en anden løsning. Komponenterne og diagrammet der fulgte med kunne sagtens bruges, men jeg måtte finde en anden løsning mht. monteringen. Jeg valgte så at "hardwire" det hele istedet.
Det skal lige nævnes at det pludselig blev nogle helt andre forstærkere at lytte på. Jeg er dog stadig ikke tilfreds med den øvre del af frekvensområdet, men jeg tror altså det er udgangstransformerne der er skyld i dette.
Mvh. Jan
Tube mania skrev:Udgangs-transformerne?..jamen dem kan jeg da teste for dig...det er lissom indenfor mit interesse område
mcs_5 skrev:Jeg har de kinesiske liggende, hvis du vil prøve dem. Hvor gode/dårlige de er har jeg ingen anelse om...
Venlig hilsen
Mikkel
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster