No6bach skrev:Jeg havde egentlig forestillet mig at købe en pladespiller med indbygget RIAA. Er det ikke tilrådeligt?
Max skrev:Det er jo utroligt at man tør bygge lydkort med højfølsomme mikrofonindgange ind i computere så :)
Og hvorfor skulle der være mere statisk elektricitet med computere end andre steder ?
Det er rigtigt at en SMPS larmer, men det problem bliver løst mange steder hvor støjen er uønsket.
No6bach skrev:Jeg havde egentlig forestillet mig at købe en pladespiller med indbygget RIAA. Er det ikke tilrådeligt?
No6bach skrev:Den Beogram 1500 er virkelig flot - det er lige den type design jeg er ude efter. Jo mere jeg tænker over det, jo mere fornuftigt synes det dog at vælge et sæt aktive højttalere og så koble både min computer (hvor alt min musik kommer fra lige pt) og en almindelig pladespiller op til dem.
Så er spørgsmålet bare hvilke højttalere og hvilken almindelig pladespiller.. Det griber om sig
spuncut skrev:Zaragon og Luc :
Digitallyd er ikke lig Ipod, ligesom analoglyd ikke er lig krystalpickup.
Skal vi ta' den i en anden tråd ?
zaragon skrev:spuncut skrev:Zaragon og Luc :
Digitallyd er ikke lig Ipod, ligesom analoglyd ikke er lig krystalpickup.
Skal vi ta' den i en anden tråd ?
Hey Spuncut - ta'r meget gerne tråden op. "Take me to your leader and show me the way!"![]()
bedste hilsener,
-z-
Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster