Hejsa træffere
Som tidligere sagt har jeg lidt plader med på lørdag. Der bliver:
- en 10 kr kasse (7 stk. 50 kr.)
- en 20 kr kasse (3 stk 50 kr.)
- en 50 kr kasse (3 stk 100 kr)
- og en kasse med lidt dyrere ting. Jeg nævner lige lidt af det mere sjældne fra denne kasse, da enkelte måske ville mangle en af de nævnte, og så har mulighed for at PM mig for en pris inden træffet.
I kassen er der blandt andet:
- CV Jørgensen "De 2 første" (Frituna 80er genoptryk af "En stynet Strejfer" & "T-shirts....osv", dobbelt LP) Har du ikke 1000 kr. til en "Stynet....", så køb den her istedet
- Anne Linnet & tears "Sweet thing" - Anne Linnets første og rimeligt sjældne LP. Den er ret jazzy.....
- Monica Zetterlund, Donald Byrd m.fl "Spring is here" - Dragon Genoptryk, som heller ikke ses så tit. Originalen er MEGET dyr. Skøn jazz
- Alex Riel Trio 10" - Vibe Plader (Jeg har en halv aftale med Captain om, at han skal se den som den første

)
- Bob Dylan "Blonde on Blonde" (Claudia Cardinale cover)
- Jennifer Warnes "The Hunter" - MEGET sjælden plade, der kun medtages, hvis der bliver PM'et med interesse inden træffet. Den er dyr, så er det sagt....
Der bliver selvfølgelig sat t dogme vintage anlæg op ved min lille "bod", så sagerne kan høres - både højt og i høretelefoner...men mest højt
Sommer