Hurtig fik jeg ringet til nogle PA højttalere på DBA som der også blev spottet i vintagespotting tråden.
Det var jo nærmest i min baghave
Der var et eller andet ved dem som så vildt spændende ud.
Billederne er taget hjemme, men i får lige historien med
Da jeg kom der ud, kiggede jeg først på de 2 store kasser, og intet var at se ud over et klister mærke på kassen.
1.jpg
2.jpg
Kunne ikke komme til at se enheden, jeg havde intet værktøj med og jeg kunne ikke få mig til at spørge den venlige ældre dame om noget værktøj.
Øv bøv Altec var det så nok ikke, jeg begyndte allerede at tænke hvordan jeg skulle komme afsted igen, uden at virke alt for uhøflig.
Men jeg skulle da selvfølgelig lige se hvad der var i de 2 små kasser, af med låget, også begyndet det altså at kilde de rigtige steder, sådan en har jeg da hvis set før
JBL 075
3.jpg
De er målt efter, og begge måler rigtig fint
Hvad mon der så ikke kunne dukke op af enheder, det sgu spændende det her.
Horn systemet, RCF unita tw 101.
6.jpg
7.jpg
12.jpg
Så kom turen til de 2 store kasser, jeg var sgu noget spændt på at se om der sad en JBL eller noget andet godt.
Electro Voice EVM 15b enheder.
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
Mere JBL blev det ikke til i denne omgang, men jeg klager ikke, det hele var gratis, jeg havde dog taget en flaske vin med under armen. Hun blev godt nok noget overrasket da hun fik vinen

og ikke mindst over at det hele kunne være i Mondeo'en
Nogle der kender til overstående enheder?
Der var også en PRO. CD-afspiller og noget andet halløj som jeg ikke har kigget på endnu.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.