spuncut skrev:Det ku' man ikke ! ... Man var enten Sweet-fan eller Slade-fan, man ku' umuligt ha' plader med begge bands.
Man kunne jo også vælge at hade begge disse plastikbands :)
spuncut skrev:Det ku' man ikke ! ... Man var enten Sweet-fan eller Slade-fan, man ku' umuligt ha' plader med begge bands.
kbekke skrev:MIT første rigtige møde med DSOTM indtraf en del år senere, da jeg var i praktik sammen med Tina Gylling på "Dampradioen" i Roskilde. Vi gik i 10. klasse og skulle af grunde som gik hen over hovedet på mig, lave et "kritisk indslag om scanning af gravide kvinder" (!) og sad og rodede i studiet aftenen før det skulle sendes. På en eller anden måde kom jeg til at sætte "Breathe" på grammofonen, hvorpå produceren brølede "Ja, for helvede! Det er sgudda GENIALT det der! Det er vores intro..."
Og sådan blev det og vi var vist ret stolte da det blev sendt i HELE Roskilde og så det ik' engang løwn...
Tonni skrev:Og tråden er ved at få liv. Pre/post 40 års anekdoter omkring vore spæde musik/hifi føler jeg bare er pi..e spændende!
Tusind tak for jeres bidrag! Bliv endelig ved!!!
kbekke skrev:Captain Phoenix skrev:....Og så må jeg vist have haft en del plader med Slade og Sweet (som nok ikke ville holde ret godt i dag...).
Det ku' man ikke ! ... Man var enten Sweet-fan eller Slade-fan, man ku' umuligt ha' plader med begge bands.
Max skrev:spuncut skrev:Det ku' man ikke ! ... Man var enten Sweet-fan eller Slade-fan, man ku' umuligt ha' plader med begge bands.
Man kunne jo også vælge at hade begge disse plastikbands :)
Captain Phoenix skrev: Carlsberg var lige kommet med 47'er-øllen (som i starten holdt 8-9% - ikke 7 som nu), så det var den man drak.
Resultatet var selvfølgelig, at mange af os blev vildt fulde/syge efter at have nakket 3-4 47'erne på et kvarter ude i skolegården...
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster