mcs_5 skrev:Larsdk skrev:
Den er kun rigtig, hvis det er versionen i CTEPEO!![]()
Venlig hilsen
Mikkel
Sådan een har jeg!

...men det lyder ikke helt som det ABBA, jeg kender

Venlig hilsen
Mikkel
Venlig hilsen
Mikkel
zaragon skrev:"gavari pa ruski?" --- øhhh... Mikkel - forstår ikke helt?? hvorfor skulle versionen fra Rusland være "rigtig"? Har jeg misforstået en joke eller har du noget du lige gider "udpensle" for mig gamle gut??![]()
![]()
mcs_5 skrev:zaragon skrev:"gavari pa ruski?" --- øhhh... Mikkel - forstår ikke helt?? hvorfor skulle versionen fra Rusland være "rigtig"? Har jeg misforstået en joke eller har du noget du lige gider "udpensle" for mig gamle gut??![]()
![]()
Det var bare en joke. Mit eksemplar af den ABBA-plade er fra Bulgarien![]()
Venlig hilsen
Mikkel
Storken skrev:Denne 2xLP sag:
Hvis nogen herinde kender det, er jeg imponeret. Hvis ikke, så er det et post-rock band fra Montreal ved navn Godspeed You! Black Emperor. Pladen her er fra 2000, og er nok det sted man skal starte, hvis man vil give det et forsøg. Den hedder "Lift Yr Skinny Fists Like Antennas to Heaven". Det er stemningsmusik, og noget musik der meget muligt tager lang tid at sætte sig ind i. Med de fleste numre på den gode side af 20 minutter, siger det måske også lidt sig selv. Dog når dette er sket, hvis det vel at mærke sker, så er det virkelig en sand fornøjelse at lytte til!
Så giv det et skud, hvis i får lyst! :)
spuncut skrev:Godspeed You! Black Emperor
http://www.billetnet.dk/event/godspeed- ... ter/366803
Det var måske værd at opleve for en gammel Pink Floyd fanatiker...
cpoen skrev:
Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster