MDA skrev:John Macko var så venlig at bruge tid på at lave en lydreportage fra træffet.
John Macko har siden 1976 lavet en lydjournal kaldet lytteposten, som der en gang månedligt bliver udgivet til ca. 50 blinde og svagtseende i Hørsholm og Fredensborg.
Hvis du ikke allerede har en mediaplayer installeret på din computer kan du download
http://www.winamp.com som er en gratis mediaplayer til at afspille lydfilen.
Vintagehifi 2013 hillerød.m4a
Nu kan det godt være at jeg er lidt mærkelig, men hvordan er det optaget? Er det rigtigt vintage?
Nu var jeg der ikke selv, så jeg ved ikke om John gik rundt med mikrofon og Nagra i en skulderrem.
Jeg har nogle analoge reportage kassettebåndoptagere og mikrofoner i min samling, samt friske NOS bånd. Og jeg havde engang en reportage spolemaskine, men den byttede jeg væk til en i Bagsværd.
Sony Walkman Pro enheder WM-DC6 og WM-DC6 samt en TCM maskine fra (yes!) et loppemarked. Samt nogle heftige Technics RP-3900E mikrofoner fra Yahoos auktionssite i Japan, den ene af disse mikrofoner er fortsat i original kasse, hvilket er lidt sjældent, et af de sjældne tilfælde hvor skumgummiet holder endnu. Technics RS-686D som mangler en enkelt drejeknap og bæretasken (som var en flot dyr specialsyet lædertaske ting som kunne tilkøbes)

-Mikkel