SMG212 er, som jeg skrev, en af de bedste! En 12" version er sikkert bedre men de er ikke til at betale.
En SME 3012 er temmeligt god (og bedre end SMG212) men Jeg mener godt nok at SME M2-12r er den hidtil bedste jeg har hørt med SPU anni (men godt nok ikke SPU Gold). Jeg ville gerne have haft fingre i en Thomas Schick, men den fik jeg godt nok ikke fat i. Der er laaang ventetid på sådan en
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Vel hjemme fra ferie og satte maskinen, til. Den kører!!
Der sidder en slags bremse/kobling på siden af maskinen og da den blev udløst, kørte maskinen. Herligt.
Nu skal jeg så finde et site at sælge den, på. Pga. gebyrer og Paypal, blir det ikke Ebay :-)
Mvh Mark
Det har du fuldstændig ret i, kbekke.
Af super selviske årsager, vil jeg jo gerne ha' så mange penge for den, som muligt og netop derfor, tænker jeg i det store udland.
Der kan selvfølgelig også være en god køber herhjemme. :-)
Nu fik du stukket til min samvittighed :-)
Mark
Du får mest for den på eBay, der et lille gebyr, og PayPal er super
Nemt , om du sælger den på audiogon eller audiomarkt.de
Er et fedt du har stadigvæk besværet med forsendelse
, og betalning. På eBay kan du sætte prisen som du vil evt. Med best offer.
Men hvorfor ikke komme med en pris måske er nogen sultne her på siden.
Jeg har intet imod at skulle sende men Ebay har jo det der Paypal og der får man, som jeg forstår det, ikke pendene i hånden men kan bruge dem til anden Ebay handel (hvor jeg ikke kan købe det jeg skal bruge pengene til) :-)
Jeg har jo set dem til salg for noget der minder (omregnet) om 8-12000,- . Prisen er selvfølgelig afhængig af stand og "opsætning".
Mark
Køber betaler til din PayPal konto, derefter skal du logge ind
Og efter 2-3 klik står de på din konto efter 2-3 bankdage jeg har solgt en del eBay,
Det hele er meget nemt, de besværlige er at pakke forsvarligt, jeg har sendt store pakker til Japan, Sydkorea, Hong kong, aldrig nogen problemer med betaling eller forsendelse.
8000-12000 kan godt hentes på eBay, men nok ikke her ....eller måske tager jeg fejl.