Gottschalck skrev:Billeder kommer senere.
Det glæder vi os til, det er en dejlig forstærker den 608

Gottschalck skrev:Billeder kommer senere.
Fredmarantz skrev:Dejligt og flot arbejde- Jeg er spændt på, hvordan du kommer omkring træarbejdet. Fin er den helt sikkert! Er det ikke den model, som er udstyret med det, som salig "Bjørn" kaldte en "psykopatisk volumekontrol".
Er det bevidst, at du har valgt radiale lytter i stedet for axiale i forbindelse med udskiftningen af de mindre typer?
Tillykke Gottschalck, med det fine resultat![]()
Tilføjelse:
Det med 230V i stedet for 220V giver jo en lille overspænding, som kan betyde noget for lampeliv og spændinger til rørene, som øges en smule. Der KAN være visse fordele ved at sænke spændingen, hvis disse spændinger i forvejen ligger højt på især udgangsrørene (EL84? eller?) - Det har så også indflydelse i nedadgående retning for glødespændingen, som jo så helelr ikke skal blive for lav. Jeg tænker, at 6,0V umiddelbart vil være min nedre grænse for denne spænding. (ja- jeg ser så efterfølgende, at det er ECL85, som er udgangsrør)
Vh
Freddy
Fredmarantz skrev:Er det bevidst, at du har valgt radiale lytter i stedet for axiale i forbindelse med udskiftningen af de mindre typer?
Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 6 gæster