@Knudsen90: Det eneste, jeg for alvor kan (eller vil) anbefale, hvis du er "back to square one", er at sætte en "købes"-annonce op her på forum. Selvom de måske ikke officielt er til salg, så står der masser af fine pladespillere rundt omkring hos vores "medlemmer" og chancen for at løbe ind i en hæderlig sælger med en spille i god stand og til en rimelig pris, er i hvert fald ikke mindre her end på DBA, Gul & Gratis og hvad de ellers hedder.
Det skulle undre mig meget om du ikke fik "overvældende" respons også på sådan et indlæg og måske endda et par gratis tips med på vejen.
@Spuncut: Jeg laver selvfølgelig bare fis med dig

Jeg ved da ikke om der er et problem med at sætte en Rega-arm på en Thorens al den stund, at jeg aldrig har prøvet den øvelse. Men det ser både flot og interessant ud på "dit" billede, så jeg syntes da, at det var værd at vise, hvordan man gør. Måske kunne andre, inklusive mig selv, lære et eller andet?
Og for min skyld gør det ikke noget, hvis det bliver med en AudioQuest istedet for en Rega.
Iøvrigt er jeg helt enig med Ehapa og Ruben. Karthago bør ødelægges og mellemhjul
er det fedeste, men lad nu lige Knudsen90 få bacillen først.