Mit Nuværende setup Består af et billigt Spånplade Stereo Rack Fra Pioneer, Det udskiftes I Næste uge med et Meget Flot Et, med LED Lister I Alle Skuffer, og meget fine Skuffer til LPer.
Min Forstærker er Enlig ankommet, Og efter lidt rengøring og alt det står den så, En Nikko TRM-750, Ikke mere en en Grim Ridse over Volume Knappen, Så er den Faktisk som ny.
Så er der Min Søde Pladespiller, En Phillips Electronic 212, Som jeg fik gennem En god ven her fra Foret.
Det kan sagtens være noget herinde kender til den, den er blevet malet sort, nok pga. Ridser, og så har den fået Et normal H-P Lysnet stick sat på, i stedet for et specielt Phillips et, så vidt jeg ved. Dens Pickup er en Standard Phillips 400, Jeg har været på Jagt efter en 401 i et stykke tid, men Fik så fingere i en Gammel Rega, Som Jeg Nok Hellere vil lege lid med. Så denne fine sag går snart tilbage til Denne Her Ven.
Så er der Mine Marantz Imperial 5g, som så ofte bliver nævnt. de er faktisk Helt fantastiske i den lange ende.
De Trænger til en gang Møbel/Træ Lak tror jeg, Og så Er Jeg MEGET Interesseret i et paar originale Fronter, Det kan være at hvis Vores Bruger Fredmarantz falder over tråden, at han kan Hjælpe. Jeg kan dog pga. Lysforhold ikke tage billeder af dem lige nu.
Som Det Står :