Hej.
Jeg sad blot og kom i tanke om en reklame jeg så for mange år siden hvori der efter hvad jeg husker var en B&O højtaler med en flad slavebas.
Er det mig der husker rigtigt?:)
På forhånd tak og god week-end!
Mvh. Dan
spuncut skrev:Hej
Beovox 5700 ligner langt hen af vejen Celestion Ditton 66 :
Mellemtone og diskant er identiske, Slaverne ligner, men såvidt jeg ved producerede B&O deres egne.
Jeg spiller for tiden med et flot Beovox 5700-sæt købt af Hackenberg dr. ht. Mellemtone og diskant er fantastisk luftig, hvilket var årsagen til jeg anskaffede dem. Når de kommer ned i de laveste registre bliver de dog noget svampede, jeg mener at erindre at DR's studiomonitors, som er baseret på 5700, netop af samme grund er udført med trykkammerbas. Beovox 5700 er en fantastisk jazz-højtaler.
Det ender dog nok med at jeg scorer mellem/diskant sektionen og kombinerer dem med noget fastere basværk
MVH spuncut
acj1980 skrev:@Dan du tænker på 4700 som de bare hedder, de skulle også være gode men med lidt mindre slagkraft i bassen i forhold til 5700.
spuncut skrev:"mk5000" ?!?! den må vi lige ha' et billede af ?
MVH spuncut
acj1980 skrev:De enheder som der ses på Celestion 66 kabinetterne ligner til forveksling meget den som også sidder i B&O mk5000 serien ;-)
Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster