- Nu vi snakker om varm kærlighed!

Tonni skrev:Skulle der være interesse i at høre min avatar irl. kan den da også medbringes...
- Nu vi snakker om varm kærlighed!
Roky skrev:Jeg vil gerne genhøre Tandberg Studie Monitor (vel snart 5 år siden de stod i mit kammerværelse)
Desuden vil jeg også gerne lægge øre til et par kæmpe JBL højttalere
- Alt i alt er jeg mest interesseret i det tungere grej
Fredmarantz skrev:joh - det ville jeg godt kunne gøre. Hvor mange drejer det sig om sår'n ca.?
Fredmarantz skrev:jo - dét vækker minder fra en svunden tid. Sådanne Soundcrafts og deres storebrødre har jeg lavet rigtig meget livelyd på waay back. I de sidste 10-12 år er det foregået på sådan én her (Digidesign Venue) - lige netop i dén version....:
paradoksalt nok, så holder jeg af den - på trods af, at den ikke er vintage og fuldt digital - hmmmmm
Det kunne nu være spændende at se et gammelt mixer set-up....
Vh
Freddy
Fredmarantz skrev:lige netop!
- et rent tastatur - både godt og skidt. Man føler sig lidt "fjernere" fra processen, men har til gengæld ikke så meget vrøvl med potmetre (både skyde og dreje), der skratter - VU-metre, der lige skal slå's lidt til og så videre. Lyden - har jeg ergentlig ikke noget at sigeskidt om - der er vel egentlig "ingen lyd" - men til gengæld et kolossalt "hul igennem".
Men det er sgu ikke vintage - erhhh...
Vh
Freddy
mashuro skrev:vagnstaub skrev:Hej venner
Hvis man nu tager en luxman pldespiller der driller med på træffet,kunne der så være tid til at der er nogle magiske fingre til lidt hjælp.
med hilsen vagn
Her tilslutter jeg mig koret og anmoder om assistance til opsætningen af min Lenco L70.
Nogen der vil hjælpe med forklaring og erfaring til denne pladespiller? gerne med en nåletryks vægt!![]()
Mvh
Tilbage til Vintagehifi træf 2014
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst