Hej .
ER der en herinde der kan oplyse mig værdien på de pærer der sidder i tuning og signalmeteret på en Tandberg 1040p ??
På forhånd tak .
Vh. bqvick
X-ray skrev:Hmm...!
Jeg bliver lidt i tvivl - når du nu skriver som du gør...!
Men hvis det er én lampe som sidder imellem de 2 instrumenter- som i TR1000 - så burde lampen hedde 6,5V 100mA.
Ka' desværre ikke - komme det nærmere lige nu..!
Hilsen X-ray.
Mogens skrev:Hej bqvick.
6,3 V / 320 mA. Var ved at sende dig en PB med servicemanua,l men kunne ikke lige finde ud af at vedhæfte fil![]()
Mvh Mogens
bqvick skrev:....Jeg synes det er underligt at der er vist 4 stk 6,3v/320mA... hvor hører de 2 andre til ??
jan_stevns skrev:bqvick skrev:....Jeg synes det er underligt at der er vist 4 stk 6,3v/320mA... hvor hører de 2 andre til ??
Der er ikke kun instrumenterne der er "oplyst" :)
X-ray skrev:jan_stevns skrev:bqvick skrev:....Jeg synes det er underligt at der er vist 4 stk 6,3v/320mA... hvor hører de 2 andre til ??
Der er ikke kun instrumenterne der er "oplyst" :)
Det underlige hér er, at der sidder en bag hvert instrument. + de 2 til skala - altså 4 ialt. Og åbenbart korrekt jvf manual...![]()
Hilsen X-ray.
Elway skrev:Jeg har jo to StK TR-2040 der står i Sønderjylland hos Pinstrup og venter på transport. De mangler lidt lys her og der, så jeg har købt to kits på eBay til formålet. Skal nok give en rapport på det, når receivers og lamper har mødt hinanden :-)
DBJ skrev:Hej Bqvick,
FIk du lys i instrumenterne på TR-1040'en til at spille?
![]()
mvh
DBJ
Tilbage til Vintage transistor-udstyr
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster