Rune.. hvor er det lige at Djævleøen ligger? mig bekendt er der ikke noget sted i Dk der hedder det!
Hilsen en repræsentant fra Kongeøen :-)
acj1980 skrev:Rune.. hvor er det lige at Djævleøen ligger? mig bekendt er der ikke noget sted i Dk der hedder det!
Hilsen en repræsentant fra Kongeøen :-)
acj1980 skrev:
Haha.. det er jo KOngeøen.. da kongerne regerede herfra ;-)
jcr1972 skrev:acj1980 skrev:
- ja og det kan de bare fortsætte med. Herovre klares sagerne bedst på egen hånd
rune92 skrev: ligesom min by (Esbjerg) stadig bliver omtalt som byen der lugter af fisk. Trods vi ikke har flere aktive fiskere.Betegnelsen Kongeøen har jeg dog ikke hørt før.
acj1980 skrev:Hæhæ.. Rune.. det vidste jeg nu godt.. griner, har selv boet i vestjylland i knap 15 år såå kender den til hudlæshed.. men hva, vi kalder jo også jyder for nordtyskere.. så det kan vel komme ud på ét ;-) udover vi jo også står med problemerne med at skulle veskle til Jydske mark ;-).
Nillerviborg skrev:JaJaaaaaae... - Nu skal i jo ikke blive for smarte derovre i det Østlige Udkantsdanmark. Alle ved jo at Jylland er Danmarks Midtpunkt...!!
/ Lars
Nillerviborg skrev:JaJaaaaaae... - Nu skal i jo ikke blive for smarte derovre i det Østlige Udkantsdanmark. Alle ved jo at Jylland er Danmarks Midtpunkt...!!
/ Lars
acj1980 skrev:syntes jeg hørte noget med man ville sælge udkantsjylland til polen,de elsker jo at tage på rov hos jer
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster