Jeg kan godt lide at gå på loppemarkeder (efter vintage-grej, plader - og andre ting, som min kloge hustru påpeger, at vi allerede har for mange af…) - og det er også sket, at jeg har deltaget i auktioner enten på nettet eller live.
Senest fik jeg sørme hammerslag på 3 flyttekasser (ca. 250) LP'er på en auktion her i København.
Hø-hø… Nu er jet gået i gang med at sortere, rense osv. - hyggelig fritidsbeskæftigelse.
Godt halvdelen var gengangere eller alm. udgivelser, der ikke lige er mig, så det kommer med på træf eller loppemarked i 10-kroners-kasse. Og 20-30 ryger direkte ud - de er for slemme.
Blandt de 60-70 der er mere interessante er denne:
BakerGurvitzArmy.jpg
Jeg aner ikke hvem gruppen er - ud over at "Baker" i gruppenavnet er Ginger Baker (tidl. trommeslager i Cream tilbage i 1960'erne).
Men musikken er god:
Gedigen, swingende 70'er-rock med plads til at der bliver spillet noget solid "spade" - og der er knald på, oh yeah. Meeeget svært ikke at sidde her ved PC'en og stampe med - og det er jo ikke det værste sådan en regngrå mandag.
I rytme-afdelingen gør Ginger Baker sig - positivt - bemærket. Han spiller f…. godt og får lov at fylde.
Tag den med hvis du falder over den - og coveret skal man ikke lade sig afskrække af, selv om det ligner en blanding af hippi, Hans Scherfigs jungle-tegninger og Star Trek (dem med øre-spidserne)...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.