Scandynaen er dem Mickr vandt shootout på småanlæg med i Hillerød. De kan ikke følge med på fornøjelsesparameteren, de kan slet slet ikke følge med på spatial information. Men ellers lyder de ikke ringe. Hornene kan bare noget helt særligt. Jeg skal prøve at flytte delefrekvensen på diskanterne lidt højere op, jeg er ikke sikker på hvor den ligger lige nu, kan ikke huske hvilke værdier jeg satte i sidst. Men jeg har fået en ny sending kondensatorer fra mc_s5, så nu kan jeg komme videre. Der skal arbejdes lidt med dæmpningen eller placeringen og der skal noget filt på toppladen. Placering ved væg understøtter bassen og det har de faktisk brug for, de var lidt tynde i det på fri gulvplacering
Mindre akustiske orkestre lyder fantastisk. Messing, jazz, sangerinder, kontrabas, helt forrygende. Instrumenterne kommer virkelig ud i stuen. Komprimeret materiale fra p6 Beat "...lyder det ikke lidt mere pappet?", som min samlever sagde. Store komplicere musikstykker kan let blive lidt ufokuseret ved kraftig lydstyrke, men det er vist ikke så usædvanligt med fuldtoner.