Blev den heldig ejer af et sæt Kef Caprice II og glæden var stor da kun har hørt godt om den, så der var et lille smil på læben da jeg gik og satte dem op og til. De blev placeret på et sæt stander og jeg rykkede sofa stolen, så jeg sad lige i midten. Satte Avalon med Roxy music på som jeg endelig havde fået taget sammen til at købe på vinyl satte mig i stolen, og skulle til at glæde mig, men hey hov

Hvad f****n! Er nu det, der kom mere lyd ud af den ene end den anden. Da jeg hørte dem hos sælger spillede de fint og virkede som de skulle men jeg havde ingen måde at vurdere om den sagde mere end den anden og det begyndte jeg at fortryde
Så jeg tjekkede alle ledninger og de sad rigtigt i, hm, slog over på radio stadig det samme, tjekkede med en cd, stadig det samme, hm prøvede med en anden forstærker stadig det samme.
De skratter ikke og enhederne er pæne. Jeg antager det kunne være noget i delefiltret, men kan tage fejl, så er der nogen der har erfaring med disse højtaler og den type af problem?
På forhånd tak