Men jeg kommer nok til at udbyde den til salg når jeg er færdig med den, og jeg har fået Luxman'en. Så må jeg håbe der er en der vil overtage den, til den tid.
mvh. Søren Iversen
"I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy" - Tom Waits
Luxman, Marantz, Pioneer and JBL, SME og Ortofon + det løse...
MDA skrev:1400kr for en TD-125 i den stand som din er, kan hvis kun siges at være godt gået.
Hvad var din hemlighed med støvlåget?
Du mener - hvor er støvlåget henne? der er ikke noget, og det tror jeg heller ikke der kommer i den tid jeg har den - med mindre jeg finder et flot eksemplar uden tilhørende pladespiller, i nærheden af hvor jeg bor uden at det skal koste særligt meget...
men det sker nok ikke!
mvh. Søren
gjorde jeg det? - nå for søren, ja planer har jeg nok af. Jeg havde en ide om, at jeg havde fundet en donor... det viste sig at den var blevet solgt i mellemtiden... Så intet støvlåg til mig... Men det gør nu heller ikke det store!
mvh. Søren
Den skulle gerne være mint, men jeg vil da oprette en tråd og adressere eventuelle ting, der. Jeg skal have skaffet en serie ii arm til den, hvilket jeg håber thorensen kan hjælpe med! Mvh Søren
Hej allesammen, pladespilleren er nu overdraget til en meget energisk københavner, der lover at give den et kærligt hjem og længe har haft en TD-125 MKII i kikkerten. Han er desværre ikke bruger herinde, men hvis du kigger med, så held og lykke med den! og det var så afslutningen på det eventyr her fra - en pladespiller reddet og i sikker forvaring ved en person der vil sætte pris på den, mere end jeg selv kunne - mere kan man vidst ikke forlange?
mvh. Søren