rørglad skrev:Nå, jeg troede at "1 eneste lille skrue/bolt ting" var et stk, og det var akkurat et stk jeg havde. Men det kan jo tage mange år, før du får de resterende i hus, så her er en (upassende) invitation til at gå på kompromis. Skift alle skruer til en lidt anden størrelse (jeg ville nok gøre det, uden at sige det til nogen).
Så hvis du i en desperat stund skulle fire lidt på principperne, kan jeg byde ind med 15 stk: hoved 6,25 tykkelse 2,2 længde 14,8 diameter over gevind 3,5.
mvh Nils
PS Du behøver ikke sige ja her. En PB vil blive behandlet fortroligt.
Hej Nils
Ja, og det har du selvfølgelig også helt ret i, - men der er nogen af de andre skruer, der ikke er for kønne i kærven, så dem ville jeg også gerne have skiftet, - derfor . . . .
Og så til den sidste del af dit indlæg . . . . . . .
Friste - friste - friste

- tænke - tænke - tænke

Jeg tror sq, at jeg sender en PB, - der er der jo alligevel ingen der får at vide . . . .
Syndefaldet er totalt!!!!!
Men som der engang var en der sagde på borgen: Intet er fejet ind under tæppet . . . . . .

så går det jo nok alt sammen!!
Du må gerne sende de skruer til mig og tak for hjælpen

Vh/
Harvey
Ps. Ovenstående beslutning også fordi, det firma i US som Klaus linkede til og som tilsyneladende skulle have de skruer jeg mangler, ikke har sendt oplysninger tilbage om priser, forsendelse m.m., på trods af flere mails og 2 opringninger til US, - meget mærkeligt firma . . . .

Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .