Jeg fik det da jeg var i Dansk Audio Teknik, det var et sæt min bekendt Poul Moren (der er nok flere her på siden der husker ham - rip) havde byttet ind for en Woodside 811SET. Nå men hans gamle Sugden stod altså til at skulle en tur med "Pap-Leif" det hed skraldemanden, nå men jeg fik det mod at fjerne det "i dag" Det trængte til en tur med nye lyttter og frisk kølepasta.
Det er nok 14-15 år siden nu. Jeg gav min søster det til jul, hun studerede på det tidspunkt og har brugt det dagligt gennem årene. For nogle år siden flyttede hun og det har været stuvet siden da. Nu synes hun imidlertid ikke hun har brug for det længere så jeg fik det retur - heldigvis.
Tandbergerne fik jeg af en gammel mand en dag ude på lossepladsen for nogle år siden, han skulle til at bære dem over i elektronikskrotkassen og han så vitterligt meget glad ud da jeg spurgte om jeg måtte få dem

Nu er det så gået videre til næste skud på stammen, til min dreng. Jeg var lidt spændt på hvordan han ville tage det eftersom han ikke anede noget som helst om det, han så også lidt forundret ud og vidste ikke helt hvad det var for noget han havde fået, det blev forklaret og som billederne viser en meget glad 9 årig med sit eget "nye" anlæg i går aftes

Vi fik det sat op her i eftermiddag og det er efter han mening et sejt setup med Darth Wader der matcher P51'eren.