Hvis der stadig er plads på listen, så kommer jeg også gerne til træf.
-og med Thomas Carlsen som min +1 ;-)
j3n2 skrev:Hvis der stadig er plads på listen, så kommer jeg også gerne til træf.
-og med Thomas Carlsen som min +1 ;-)
bjerager skrev:Nåh, ja, jeg vil da også gerne overnatte
pqrannes skrev:bjerager skrev:Nåh, ja, jeg vil da også gerne overnatte
Det er noteret.
Der er ikke noget i vejen for, at du tager din Mørch og alle armrørene med og lægger an til pickup shoot out. Jeg kan endnu ikke overskue, om der så at sige er plads i "programmet" til det, men bliver vi mange (hvad vi vist gør), er der jo masser af plads til at der sker flere spændende ting på en gang.
PQR
Lars Z skrev:Er der stadig ledige pladser til træffet?
Tube mania skrev:Os til Gurup og mig?
mashuro skrev:Det ser godt ud!
Peter og jeg vil også gerne overnatte,tak![]()
Jeg tager som sagt gerne et sæt TL 2520 med til den lille dyst.
Stiler du ikke dine TSM op så vi kan høre dem, PQR?
Vi glæder os!
Tube mania skrev:Inspireret af Gurup i FM info tråden et aller andet sted...vil spørge om det ikke kunne være noget om vi en gang for alle fik afprøvet om det for... DAB dur. Jeg mener med de ører og det udstyr, men det kan self være der ikke er signal til hverken det ene eller andet og så dur forslaget jo ikke.
Tube mania skrev:Inspireret af Gurup i FM info tråden et aller andet sted...vil spørge om det ikke kunne være noget om vi en gang for alle fik afprøvet om det for... DAB dur. Jeg mener med de ører og det udstyr, men det kan self være der ikke er signal til hverken det ene eller andet og så dur forslaget jo ikke.
Tilbage til Vintagehifi træf 2011
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster