Hej
trangen til fornyelse og trængsel på loft og i skunk gør det af og til nødvendigt at afhænde hvad man senere ku' tæske sig selv med birkeris for at ha' givet slip på -
Da var jeg godtnok gået noget fra snøvsen -
Mvh.
HJ
Captain Phoenix skrev:Måske skulle vi udvikle et tjek-spørgsmåls-skema, så man undgik det med at komme til at skille sig af med grej, som man så bruger laaang tid til at ærgre sig over man ikke har mere.
F.eks.:
1) Kan du virkelig - VIRKELIG - ikke finde plads til dem et sted? Overhovedet slet ikke???
- hvis JA: Behold dem (de kan jo godt være der)
- hvis NEJ: Gå til spørgsmål 2
2) Hvor mange gange indenfor det sidste år har du set et tilsvarende apparat til salg?
- hvis 0-1: behold dem alligevel (de bliver jo mere sjældne med tiden) og sig farvel til noget andet
- hvis 2 eller mere: Gå til spørgsmål 3
3) Er det meget vigtigt med pengene du får for at skille dig af med dem?
- hvis NEJ: Book et self-storage-rum (du har jo råd!)
- hvis JA: Lån dem til en vintage-kollega i 6 måneder og tag en avisrute (mere).
Hvis du efter 6 mdr. har glemt du har dem, så skil dig af med dem - ellers ikke.
....
B&O Vintage skrev:uuuuu den fungerende Pioneer SM-G 204, som jeg i uvidenhed smed på ebay.de i starten af sidste år. Syntes at den var grå og kedelig...![]()
Derimod er jeg glad for at Spuncut næsten samtidig fik lov til at overtage AmplidanenHan blev så glad:
Hej B&O
Jeps jeg har sådan enog jeg syn's du sku' ta' og sælge den til mig så jeg kan få et stereosæt
![]()
Det er en mono PP EL84 UL med trafo på pladespillerindgangen og EZ81 ensretter.
MVH spuncut
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster