Til Niels-Ole, har du fundet dem på Dba - kan se der lige er solgt noget lignende i pyramide form..
- hvem herinde er ikke nysgerrige efter et foto??

cdp skrev:Super- altid godt at lære nyt!!
Til Niels-Ole, har du fundet dem på Dba - kan se der lige er solgt noget lignende i pyramide form..
PerHej skrev:cdp skrev:Super- altid godt at lære nyt!!
Sådan
viewtopic.php?f=569&t=5932&p=54383#p54383
Hilsen Per H
cdp skrev:Super- altid godt at lære nyt!!
spuncut skrev:Du har ret R2 skal lægges parallelt med L2, ganske som i mellemtonefilteret, det får jeg lige rettet senere på dagen.
Man har lagt en modstand over udgangen (R2/R4) af filteret og således øget belastningen.... og derefter sat en modstand i serie med højtaleren (R1/R3) og dermed gjort belastningen af filteret mindre..... Umiddelbart ser det ud som en spændingsdeler der er vendt forkert... Jeg kan dog på ingen måde afvise at der er mening med galskaben.
MVH spuncut
Helikon skrev:Hej
Monacor har et RCL meter til ca. en plov mener jeg det er. Har det selv og det er udmærket
PerHej skrev:Hejsa
Prøv på Ebay, søg på ESR meter
Hilsen Per H
niels-ole skrev:Helikon skrev:Hej
Monacor har et RCL meter til ca. en plov mener jeg det er. Har det selv og det er udmærket
![]()
Tilbage til Gør-det-selv-vintage
Brugere der læser dette forum: Erik og 3 gæster