Louis skrev:Hvis du ikke sådan som sådan har spørgsmål til de mange flotte ting du har fået ind af døren her. Så kunne du jo samle det hele i en tråd i brugergalletiet:) så ligger det ikke så spredt og fylder ikke hele forsiden:)
Når det sø er sagt. Så er det saftsuseme nogle dejlige ting der er landet. Særligt din Kenwood. En af mine venner har såda en. Og jeg synes det er en dejlig fuldautomatisk pladespiller, samt den ser godt ud. Meget federe end Denons lignende ting:)
Tillykke med det:)
Louis skrev:Hvis du ikke sådan som sådan har spørgsmål til de mange flotte ting du har fået ind af døren her. Så kunne du jo samle det hele i en tråd i brugergalletiet:) så ligger det ikke så spredt og fylder ikke hele forsiden:)
Når det sø er sagt. Så er det saftsuseme nogle dejlige ting der er landet. Særligt din Kenwood. En af mine venner har såda en. Og jeg synes det er en dejlig fuldautomatisk pladespiller, samt den ser godt ud. Meget federe end Denons lignende ting:)
niels-ole skrev:Louis skrev:Hvis du ikke sådan som sådan har spørgsmål til de mange flotte ting du har fået ind af døren her. Så kunne du jo samle det hele i en tråd i brugergalletiet:) så ligger det ikke så spredt og fylder ikke hele forsiden:)
Tak Louis
Men det hele er med Henblik på Salg det er derfor jeg lagde det og i de forskellige fora mapper.
og om en mulig prissætning. Har set hvad de går til på de forskellige sider men vil heller smide det op her
på nær ARISTON Pladespilleren ( Den er til Rep )
Louis skrev:niels-ole skrev:Louis skrev:Hvis du ikke sådan som sådan har spørgsmål til de mange flotte ting du har fået ind af døren her. Så kunne du jo samle det hele i en tråd i brugergalletiet:) så ligger det ikke så spredt og fylder ikke hele forsiden:)
Tak Louis
Men det hele er med Henblik på Salg det er derfor jeg lagde det og i de forskellige fora mapper.
og om en mulig prissætning. Har set hvad de går til på de forskellige sider men vil heller smide det op her
på nær ARISTON Pladespilleren ( Den er til Rep )
Så er der jo ingen ko på isen:) har set en lignende kenwood forsøges solgt for ren del på dba pt. 5000 eller sådan noget. Det er nok lige i overkanten hvis jeg skal sige det.
B&O Vintage skrev:Kong Lyseblå er jeg. Hold da op hvilke rariteter. Tillykke! Har du truffet aftale med nogle genbrugs butikker ? Høhøhø
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster