mcs_5 skrev:pqrannes skrev:Følgende bruger på vintagehifi.dk har indikeret at de er interesserede i at være med:
Det har jeg jo egentlig også, men jeg er jo nævnt andetsteds... Overnatning til mig også!Mcs_5:
et komplet DDR anlæg (det er han blevet pålagt, hedder det sig).
Ja, men pålæggeren kommer jo måske desværre ikke (Gottschalck).
Jeg har følgende skrammel jeg kan slæbe med:
Forstærker, tuner, båndoptager, receiver, pladespiller(e) (og plader) fra DDR. Jeg har også et sæt højttalere, men basserne er "hjemme" i Østtyskland (Dresden) til reparation. De skulle dog være tilbage sidst på måneden...
Højttalerne passer jo fint i reolhøjttaler-kategorien også - 2 vejs og 8,5l.
Desuden har jeg Linsley Hood forstærkeren og måske nogle Stereo 70 eksperimenter i kategorien gør-det-selv vintage.
Er der andet jeg skal slæbe med?Vi skal have et DDR-hjørne, så mcs_5 (Mikkel) gør dig klar.
Så håber jeg det er værd at høre på - jeg har jo f.eks. ikke selv hørt højttalerne endnu
Det lyder godt, Mikkel. Så er det hjørne næsten på plads. Huske at vi gerne vil have at de folk med eget hjørne er tidligt på plads (gerne når vi starter kl. 12), så du skal tidligt op den dag!
Om der også bliver plads/ til at rode med FM vs DAB er ikke godt at vide. Den reparerede Dab-tuner er nem at tage den af hylden.
PQR