Det kan være jeg ikke har kigget ordentligt efter, men jeg synes ikke at jeg har set noget om resultatet af CD shoout-out'en?
Eller det er måske hemmeligt for os der ikke lige kunne få fri til at deltage i træffet?

snod skrev:Det var en småpinlig affære: En arrangør-ejet dopet Philips CD-104 blev (dybt uretfærdigt) erklæret som vinder.
Strandvaskeren skrev:Nu bliver jeg nødt til at være lidt pernitten og sige at det ihvertfald ikke var en dobbelt blindtest for Peter og Helmer der betjente elektronikken vidste godt hvad der var hvad.
his067 skrev:Desværre var det jo sådan sat op at vi måtte komme overens om hvilken en af de to gange tre vi anså for bedst. Den slags er jo et dommerpanels opgave. Og ja jeg var ikke helt enig med de andre om rækkefølgen i gruppe et.....
his067 skrev:Men altså, det var jo ikke et forsøg på en videnskabelig afgørelse, og vi fik da konstateret at der er forskel imellem cd-afspillere.
Strandvaskeren skrev:...
Til dem der ikke var til stedet kan jeg fortælle, at øvelsen foregik på den måde, at Peter og Helmer var oppe på en scene med forhænget trukket for. De havde 6 cd afspillere som de havde nummereret A, B, C, D, E og F i en rækkefølge der kun var kendt for dem. I salen foran scenen sad tre dommere og resten af dem der havde lyst til at gætte med. Peter og Helmer spillede et musiknummer først på A, så B, så C. Herefter spillede de et andet musiknummer på A, så B, så C og dommerne skulle så vælge deres favorit af de tre, nummer to og nummer tre og tre'eren blev "stemt hjem".
Så blev det tid til at høre D, E of F efter samme model og vælge en favorit, to'er og ud med tre'eren.
Så blev det etter mod etter for at finde en vinder.
Strandvaskeren skrev:MEN både dommerne og vi andre havde mulighed for at snakke sammen undervejs og mellem de enkelte musikstykker, så i princippet var der ikke noget i vejen for at vi havde farvet hinandens meninger og i fællesskab blevet enige om at B'eren var dum uden at den nødvendigvis var det.
snod skrev:Det var en småpinlig affære: En arrangør-ejet dopet Philips CD-104 blev (dybt uretfærdigt) erklæret som vinder.
Tilbage til Vintagehifi træf 2015
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster