pladespiller eller SME?
Pladespiller = nedefra = noget bøvl...
SME "ovenfra" med den korrekte Umbrakonøgle.
Jeg tror ikke, at noget skal justeres - den ser rigtig ud - pladetallerkenen ER en særdeles lavtgående type, som skrevet.
Vh
Freddy
Louis skrev:Smukt smukt - jeg er vild med den grammofon, den har sit helt eget specielle look.
mondial skrev:Hej
Kører du med Shure M 97XE pu ??
Mvh
Jan
evox skrev:Jeg har et sæt Beovox S60 i overskud, hvis nogle mangler
Kabinetterne er ikke så pæne, men enhederne er i super form
evox skrev:Nu er det tid til en lille opdatering.
Efter at jeg en dag sad og så op mit anlæg, kom tanken op i mig, at der i den 85'er regel herinde, var det kun mine KEF højttalere, der kunne stå distancen.....SUK
Jeg overvejede om jeg bare skulle flytte min 'rubrik' over på ''den anden side''.....
Men jeg kunne jo også bare starte fra bunden igen. pling...så var den sag afgjort.
Solgte det hele (på nær marantz-cd'en. Den er stadig for ny, men til 200.- kan jeg ikke finde noget der slår den)
Marantz har altid stået højt på listen, og da der kom en 1150D forstærker ''i vejen'' var jeg solgt.
Den spiller bare skønt sammen med mine JBL 110 højttalere.
De fik en midlertidig pladespiller i form af en Pioneer pl 112. Det har kørt sådan et par måneder eller såå.
Så i dag kom min STD 305D/SME 3009-2 endelig op på hylden. Efter lidt armjustering (tak til ham der hjalp) spiller den som en drøm...når først at pick-up'en bli'r kørt lidt til, skal det nok blive rigtig godt (det lyder allerede super godt, og bli'r jo kun bedre)
Lidt billeder ka' i jo godt li', så selv om at de ikke blev så gode, får i dem alligevel
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst