Vintage hifi møbler

Skriv her hvis du ikke kan finde en passende kategori til dit emne.

Vintage hifi møbler

Indlægaf mba » ons 8. jul 2015 18:49

Jeg kunne godt tænke mig at høre om hvad andre har af vintage hifi møbler, jeg leder selv efter noget der stil mæssigt passer til et 70'er anlæg og pt er mit bedste bud Poul Cadovius' Royal teak vange reol med de dybe hylder og så kan man få et modul til LP/magasiner. Det er godt nok er 50'er-60'er møbel men jeg tror det kommer til at se ok ud.

/Martin
mba

Geografisk sted: Aarhus
Lokalitet: Aarhus

Re: Vintage hifi møbler

Indlægaf beodude » ons 8. jul 2015 19:54

Jeg har et pioneer hifi rack fra start 80´erne. Bruger det til mit pioneer forstærker og cdafspiller.
beodude

Indlægaf B&O Vintage » ons 8. jul 2015 20:08

Har to sorte " Racks" med hylder til det hele og med glasdør......skal jeg tage nogle billeder?
Dagplejer
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.
Brugeravatar
B&O Vintage
Dobbelt profil, udelukket fra forummet

Geografisk sted: 4500 Nykøbing fritids branchemedlem
Lokalitet: Egebjerg Nykøbing Sj

Indlægaf exlærer » tors 9. jul 2015 15:01

Hej Martin
Prøv også at se på Dana møbler. Det var det vi brugte i 70'erne til familiens Itt Schaub Lorentz, Tandberg og Bsr MC Donald. Min mor har det stadig.. Mørkt træ og med jalousi låger. Har en rack/reol fra et Philips Roma du må få ellers. Har skrevet en Pb.
Mvh
Exlærer, Ribe
exlærer

Lokalitet: Ribe

Indlægaf mba » fre 10. jul 2015 21:02

De sorte hifi racks med glaslåger fra firserne kan jeg godt huske (næsten for godt :-))

Jeg var bare nysgerrig efter hvad i andre brugte som hifi møbler, jeg har selv fået lov til at hænge sådan et royal system op af kæresten og jeg tror det bliver ganske autentisk ;-).

Ja jeg kan se at dana møbler har lavet flere ting som stilmæssigt passer, jeg har selv overvejet sådan nogle lukkede teak skænke men jeg tror jeg går efter det mere 'åbne' hvor man kan se plader osv. Ellers mange tak for tilbuddet Johan det er virkeligt pænt af dig!

Mvh.
Martin
mba

Geografisk sted: Aarhus
Lokalitet: Aarhus

Tilbage til Andet vintage-udstyr