Som udgangspunkt under 1000kr (med kabel og nogen til at stille den på bliver den nok 1000kr) synes designet er ok fra en Beomaster 3300 men beomaster 3500 er pænere, det samme med beomaster 4500, en beolink 1000 er lækker og ikke mindst tung fjernbetjening som jeg har haft fat i selv om jeg aldrig har haft B&O, har selv pt ca 50 watt pr kanal i 8 ohm og har ikke behov for mere.
Ud over designet på de større modeller så jeg en youtube video om en der havde en beomaster 3300 som han måtte droppe da den uanset sikring efter at han havde haft den i et stykke tid sprang hele tiden, så jeg ved ikke om de kan have en har en fejl eller noget
https://www.youtube.com/watch?v=tCAoyfWq0IEHar stadig lidt kasettebånd som jeg har optaget fra radioen der kunne være spændende at høre igen (kim schumacher) dog ikke strengt nødvendigt, dvd jeg kan brug i min computer når jeg har lånt en dvd eller cd med dvd f.eks musik koncerter og det kan en beomaster/center alligevel ikke afspille, cder er jeg holdt op med at spille siden jeg fik wimp hifi